본문 바로가기

MUSIC

Sia - I'm In Here 가사 해석 시아 번역 듣기 뮤비

Sia - I'm In Here 가사 해석 시아 번역 듣기 뮤비



I'm In Here (from We Are Born)


I'm in here

나는 여기 있어

Can anybody see me?

누구든 나를 볼 수 있어?

Can anybody help?

누구든 나를 도와줄 수 있어?

I'm in here

나는 여기 있어

A prisoner of history

역사의 죄수

Can anybody help?

누구든 나를 도와줄 수 있어?


[코러스]

Can't you hear my call?

내가 부르는 것을 들을 수 없어?

Are you coming to get me now?

지금 내게 올래?

I've been waiting for

난 기다려왔어

You to come rescue me

네가 나를 구해주러 오길

I need you to hold

나는 너를 잡을 필요가 있어

All of the sadness I can not

내가 어쩔 수 없는 슬픔 전부

Live withinside of me

나의 내면에 함께 살아



I'm in here

나는 여기 있어

I'm trying to tell you something

난 네게 뭔가를 말하려 해

Can anybody help?

누구든 도와줄 수 있어?

I'm in here

나는 여기 있어

I'm calling out but you can't hear

난 외치고 있지만 너는 들을 수 없어

Can anybody help?

누구든 도와줄 수 있어?


[코러스]


I'm crying out, I'm breaking down

난 소리 질러, 난 허물어져

I am fearing it all

나는 그 전부가 두려워

Stuck inside these walls

이 벽 안에 갇혀

Tell me there is hope for me

나에게 희망이 있다고 말해줘.

Is anybody out there listening?

거기 누구든 듣는 사람 있어?


[코러스] × 2


I'm in here

난 여깄어

Can anybody see me?

누구든지 날 볼 수 있어?

Can anybody help?

누구든지 도와줄 수 있어?   





Sia - I'm In Here Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석