본문 바로가기

MUSIC

Sia - Rainbow 가사 해석 시아 레인보우 번역 Lyrics

Sia - Rainbow 가사 해석 시아 레인보우 번역 Lyrics 영화 '나의 리틀 포니' OST My Little Pony: The Movie



Rainbow


I know you

난 너를 알아

You're a special one

너는 특별한 한 사람

Some see crazy, where I see love

좀 미쳐 보여, 어디를 나는 사랑하는 걸까

You fall so long

넌 너무 길게 떨어져

But soar so high

하지만 아주 높이 날아오르지

Big dreamer, shoot for open sky

큰 몽상가, 열린 하늘을 목표로 하는

So much life in those open eyes

너무 많은 삶이 담긴 그 열린 두 눈

So much depth, you look forward to life

너무 많은 깊이, 넌 삶을 기대하는 듯해

When your wounds open

네 상처가 열리면

You will cry

너는 울게 돼

Cry, oh no, and you'll question why

울어, 오 안돼, 그리고 너는 왜라고 묻지


I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as they're fallin' down

그들이 아래로 추락하는 것과 같이 너의 눈물 속에서

I can see your soul grow, uoo

나는 너의 영혼이 성장했음을 볼 수 있어

Through the pain as they hit the ground

그들이 땅에 부딪혔을 때의 고통을 통해

I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이 너의 눈물 속에서

As the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이


I am here

난 여기 있어

And I see your pain

그리고 너의 고통을 봐

Through the storms

폭풍우를 통해

Through the clouds, the rain

구름, 비를 통해

I'm telling you

난 너에게 이야기하고 있어

You cannot escape

너는 탈출할 수 없어

You can do it

너는 할 수 있어

Just feel, baby

그냥 느껴, 베이비



I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as they're fallin' down

그들이 아래로 추락하는 것과 같이 너의 눈물 속에서

I can see your soul grow, uoo

나는 너의 영혼이 성장했음을 볼 수 있어

Through the pain as they hit the ground

그들이 땅에 부딪혔을 때의 고통을 통해

I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이 너의 눈물 속에서

As the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이


Here comes the sun

여기 태양이 와

Smiling down

미소 지어

Here comes the sun

여기 태양이 와

Smiling down

미소 지어

Here comes the sun

여기 태양이 와

Smiling down

미소 지어

Smiling now

미소 지어


I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as they're fallin' down

그들이 아래로 추락하는 것과 같이 너의 눈물 속에서

I can see your soul grow, uoo

나는 너의 영혼이 성장했음을 볼 수 있어

Through the pain as they hit the ground

그들이 땅에 부딪혔을 때의 고통을 통해

I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이 너의 눈물 속에서

As the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이

I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as they're fallin' down

그들이 아래로 추락하는 것과 같이 너의 눈물 속에서

I can see your soul grow, uoo

나는 너의 영혼이 성장했음을 볼 수 있어

Through the pain as they hit the ground

그들이 땅에 부딪혔을 때의 고통을 통해

I can see a rainbow

나는 무지개를 볼 수 있어

In your tears as the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이 너의 눈물 속에서

As the sun comes out

태양이 나오는 것과 같이






Sia - Rainbow 가사해석 시아 레인보우 번역 Lyrics 영화 '나의리틀포니' OST My Little Pony: The Movie lyrics 歌詞和訳