본문 바로가기

MUSIC

데이비드 게타 Titanium 가사 해석 Sia 시아 티타늄 듣기

데이비드 게타 Titanium 가사 해석 Sia 시아 티타늄 듣기





Titanium

(feat. Sia)


[Sia:]

You shout it out

넌 소리질러

But I can't hear a word you say

하지만 난 네가 하는 말을 들을 수 없어

I'm talking loud, not saying much

난 크게 말하지 않아, 많이 말하지 않아

I'm criticized but all your bullets ricochet

난 비판받지만 네 모든 총알을 튕겨내지

Shoot me down, but I get up

날 쏴, 하지만 난 일어나


I'm bulletproof, nothing to lose

난 무적, 잃을 것이 없어

Fire away, fire away

쏴, 쏴

Ricochet, you take your aim

튕겨나가, 넌 목표를 잡지

Fire away, fire away

쏴, 쏴

You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄

You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄


Cut me down

나를 잘라

But it's you who'll have further to fall

하지만 추락하는 건 네가 될거야

Ghost town and haunted love

유령 도시와 홀린 사랑

Raise your voice, sticks and stones may break my bones

네 목소리를 높여, 막대와 돌들이 내 뼈를 부러뜨릴지도 모르지

I'm talking loud not saying much

난 크게 말하지 않고 있어


I'm bulletproof, nothing to lose

난 무적, 잃을 것이 없어

Fire away, fire away

쏴, 쏴

Ricochet, you take your aim

튕겨나가, 넌 목표를 잡지

Fire away, fire away

쏴, 쏴

You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄

You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄

I am titanium

나는 티타늄



Stone-heart, machine gun

무정, 기관총

Firing at the ones who run

달리는 사람들에게 발사

Stone heart loves bulletproof glass

무정한 사랑 방탄 유리


You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄

You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄

You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄

You shoot me down but I won't fall

넌 나를 쏘지만 난 쓰러지지 않아

I am titanium

나는 티타늄

I am titanium 

나는 티타늄


데이비드 게타 Titanium 가사 해석 Sia 시아 티타늄 듣기

0123