본문 바로가기

MUSIC

Sia - Helium 가사 해석 50가지 그림자 심연 OST

Sia - Helium 가사 해석 50가지 그림자 심연 OST


Helium


I'm trying but I keep falling down

난 노력하고 있지만 계속 떨어지고 있어

I cry out but nothing comes now

난 외치지만 지금 아무것도 오지 않아

I'm giving my all

난 나의 모든 것을 주고 있어

And I know peace will come

그리고 평화가 오리라는 것을 알아

I never wanted to need someone

난 결코 누군가를 원하고 싶지 않았어


Yeah, I wanted to play tough

그래, 난 거친 플레이를 원했어

Thought I could do all just on my own

나 스스로 할 수 있을거라고 생각했지

But even Superwoman

하지만 슈퍼우먼조차

Sometimes needed Superman's soul

때로는 슈퍼맨의 영혼이 필요했어


Help me out of this hell

이 지옥에서 헤어나도록 도와줘

Your love lifts me up like helium

네 사랑이 헬륨처럼 나를 들어올려

Your love lifts me up when I'm down down down

네 사랑이 나를 들어올려 내가 내려 내려 내려올 때

When I've hit the ground

내가 땅에 부딪혔을 때

You're all I need

너의 모든 것이 나는 필요해


And if you let go

그리고 만약 네가 높으면

I'll float towards the sun

난 태양을 향해 떠오를거야

I'm stronger 'cause you fill me up

난 강한 사람이야 왜냐면 네가 나를 채워주니까

But when the fear comes

하지만 두려움이 올 때

And I drift towards the ground

그리고 나는 땅 쪽으로 표류하지

I am lucky that you're around

네가 주변에 있다는 것이 행운이야



Yeah, I wanted to play tough

그래, 난 거친 플레이를 원했어

Thought I could do all just on my own

나 스스로 할 수 있을거라고 생각했지

But even Superwoman

하지만 슈퍼우먼조차

Sometimes needed Superman's soul

때로는 슈퍼맨의 영혼이 필요했어


Help me out of this hell

이 지옥에서 헤어나도록 도와줘

Your love lifts me up like helium

네 사랑이 헬륨처럼 나를 들어올려

Your love lifts me up when I'm down down down

네 사랑이 나를 들어올려 내가 내려 내려 내려올 때

When I've hit the ground

내가 땅에 부딪혔을 때

You're all I need

너의 모든 것이 나는 필요해

'Cause your love lifts me up like helium

왜냐면 네 사랑이 나를 헬륨처럼 들어올리니까

Your love lifts me up like helium

네 사랑이 헬륨처럼 나를 들어올리니까


You lift me up and I am found

넌 나를 들어올리고 난 발견해

You lift me up before I hit the ground

내가 땅에 부딪히기 전에 너는 나를 들어올려

You lift me up when I'm down down down

네 사랑이 나를 들어올려 내가 내려 내려 내려올 때

You lift me up before I hit the ground

내가 땅에 부딪히기 전에 너는 나를 들어올려

You lift me up and I am found

넌 나를 들어올리고 난 발견해

You lift me up before I hit the ground

내가 땅에 부딪히기 전에 너는 나를 들어올려

You lift me up when I'm down down down

네 사랑이 나를 들어올려 내가 내려 내려 내려올 때

You lift me up before I hit the ground

내가 땅에 부딪히기 전에 너는 나를 들어올려


Your love lifts me up like helium

네 사랑이 헬륨처럼 나를 들어올려

Your love lifts me up when I'm down down down

네 사랑이 나를 들어올려 내가 내려 내려 내려올 때

When I've hit the ground

내가 땅에 부딪혔을 때

You're all I need

너의 모든 것이 나는 필요해

'Cause your love lifts me up like helium

왜냐면 네 사랑이 나를 헬륨처럼 들어올리니까

Your love lifts me up like helium

네 사랑이 헬륨처럼 나를 들어올리니까

Your love lifts me up like helium

네 사랑이 헬륨처럼 나를 들어올리니까

Your love lifts me up like helium

네 사랑이 헬륨처럼 나를 들어올리니까



Sia - Helium 가사 해석 50가지 그림자 심연 OST 歌詞和訳

01