본문 바로가기

MUSIC

Troye Sivan - Animal 가사 해석 트로이 시반 애니멀 듣기

Troye Sivan - Animal 가사 해석 트로이 시반 애니멀 듣기 



Animal


I told you something safe

네게 뭔가 안심이 되는 말을 했어

Something I've never said before

예전에는 한 적 없는 어떤 말을

And I, I, I can't keep my hands off you

그리고 네게서 손대지 않고 있을 수 없어

While you lie in the wake

네가 늦잠 자는 동안

Covered all in the night before

전날 밤새도록 이불을 덮었어

I'm high, high, high, no one's got me quite like you

난 절정에 다다라, 아무도 너처럼 날 그렇게 할 수 없어


I want you all to myself

난 네 전부를 독점하길 원해

Don't leave none for nobody else

누구에게도 맡기지 않아

I am an animal with you

나는 너와 함께인 동물이야

No angels could beckon me back

천사들은 다시 나를 부를 수 없어

And it's hotter than hell where I'm at

그리고 내가 있는 곳은 지옥보다 뜨거워

I am an animal with you

나는 너와 함께인 동물이야


An ode to the boy I love

내가 사랑하는 남자를 위한 송시

Boy, I'll die to care for you

보이, 난 널 좋아하기 위해 죽을 거야

You're mine, mine, mine, tell me who do I owe that to?

넌 내 거야, 내가 복종한 사람이 누군지 말해줘

And as the days fly by

그리고 나날이 지나면

We'll be more than getting through, yeah

우리는 전화로 연락하는 것 이상의 사이가 될 거야

And in time, time, time, we'll build a home for two

그리고 이윽고 우리는 둘을 위한 집을 지을 거야



I want you all to myself

난 네 전부를 독점하길 원해

Don't leave none for nobody else

누구에게도 맡기지 않아

I am an animal with you

나는 너와 함께인 동물이야

No angels could beckon me back

천사들은 다시 나를 부를 수 없어

And it's hotter than hell where I'm at

그리고 내가 있는 곳은 지옥보다 뜨거워

I am an animal with you

나는 너와 함께인 동물이야


All is right in the meadow

초원에 모든 것이 좋아

When I'm lying next to my fellow

내 친구 옆에 누워있을 때

Baby, that's you

베이비, 그건 너야

Baby, that's

베이비, 그건

Baby, that's you

베이비, 그건 너야

One way trip like an arrow

화살포같은 편도 여행

All laid out like a tarot

타로카드처럼 전부 펼처져있어

Baby, that's you

베이비, 그건 너야

Baby, that's

베이비, 그건

Baby, that's you, you-you

베이비, 그건 너야


I want you all to myself

난 네 전부를 독점하길 원해

Don't leave none for nobody else

누구에게도 맡기지 않아

I am an animal with you

나는 너와 함께인 동물이야

No angels could beckon me back

천사들은 다시 나를 부를 수 없어

And it's hotter than hell where I'm at

그리고 내가 있는 곳은 지옥보다 뜨거워

I am an animal with you

나는 너와 함께인 동물이야

I am an animal with you

나는 너와 함께인 동물이야





Troye Sivan - Animal Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 트로이시반