본문 바로가기

MUSIC

Troye Sivan - The Good Side 가사 해석 트로이 시반 번역

Troye Sivan - The Good Side 가사 해석 트로이 시반 번역 더 굿 사이드 듣기 뮤비 



The Good Side


I got the good side of things

난 사물의 좋은 면을 봐

Left you with both of the rings

두 사람의 반지와 너를 남기고 떠나

My fingers danced and swayed in the breeze

내 손가락들은 산들바람 속에 춤췄고 흔들렸어

The change in the wind took you down to your knees

변화의 바람으로 넌 무릎 꿇었어

I got the good side of you

난 너의 좋은 면을 봐

Send it out into the blue

그것을 먼 곳으로 전해

The people danced to the sound of your heart

사람들은 네 심장 소리에 춤췄어

The world sang along to it falling apart

세상은 모든 것이 무너져 내릴 것처럼 함께 노래 불렀어


But I sympathize

하지만 나는 공감해

And I recognize

그리고 나는 알아봐

And baby, I apologize

그리고 베이비, 나는 사과해

That I got the good side

내가 좋은 면을 본다는 걸

The good side of things

사물의 좋은 면을



I got the good side of life

나는 인생의 좋은 면을 봐

Travelled the universe twice

우주여행을 두 번 했어

So many thoughts I wanted to share

너무 많은 생각을 나누길 원했어

But I didn't call because it wouldn't be fair

하지만 그건 공평하지 않기에 난 부르지 않았어

Then I got the good side of new

그때 난 새로운 좋은 면을 봤어

Found arms to fall right into

바로 뛰어들 수 있는 두 팔을 찾았지

I know how it looked, it wasn't the plan

그게 어떻게 찾았는지 알아, 계획된 것은 아니야

And some day I hope that you'll understand

그리고 언젠가 네가 이해하길 바라


That I sympathize

내가 공감한다는 것을

And I recognize

그리고 나는 알아봐

And baby, I apologize

그리고 베이비, 나는 사과해

That I got the good side

내가 좋은 면을 본다는 걸

The good side of things

사물의 좋은 면을



I'm sure we'll meet in the spring

우리가 봄에 만나리라 확신해

And catch up on everything

그리고 모든 것에 사로잡히겠지

I'll say I'm proud of all that you've done

난 네가 한 모든 것이 자랑스럽다고 말할 거야

You taught me the ropes, and you taught me to love

넌 나에게 어떻게 해야 하는지 가르쳤어, 그리고 넌 나에게 사랑을 가르쳤어


But I sympathize

하지만 나는 공감해

And I recognize

그리고 나는 알아봐

And baby, I apologize

그리고 베이비, 나는 사과해

That I got the good side

내가 좋은 면을 본다는 걸

The good side of things

사물의 좋은 면을

Sympathize

공감

Recognize

인식

Apologize

사과

That I got the good side

내가 좋은 면을 본다는 걸

The good side of things

사물의 좋은 면을 





Troye Sivan - The Good Side 가사해석 트로이시반 번역 더굿사이드 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳