본문 바로가기

MUSIC

Troye Sivan - YOUTH 가사 해석 듣기 뮤비 트로이 시반

Troye Sivan - YOUTH 가사 해석 듣기 뮤비 트로이 시반





YOUTH


[Verse 1]

What if, what if we run away?

만약, 만약 우리가 도망쳤다면?

What if, what if we left today?

만약, 만약 우리가 오늘 떠났다면?

What if we said goodbye to safe and sound?

만약 우리가 안전과 건전함에 작별을 고한다면?

And what if, what if we're hard to find?

그리고 만약, 만약 우리가 찾기 힘들어지면?

What if, what if we lost our minds?

만약, 만약 우리가 이성을 잃으면?

What if we let them fall behind and they're never found?

만약 우리가 낙오하면 그들은 찾지 않을까?


[Pre-Chorus]

And when the lights start flashing like a photobooth

그리고 포토부스처럼 빛들이 번쩍이기 시작할 때

And the stars exploding, we’ll be fireproof

그리고 폭발 별, 우린 불에 견딜거야


[Chorus]

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

Trippin' on skies, sippin' waterfalls

하늘 위 몽롱함, 폭포를 홀짝

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

Run away now and forevermore

도망쳐 이제 그리고 영원토록

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

A truth so loud you can't ignore

진실은 아주 커서 넌 무시할 수 없어

My youth, my youth, my youth

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

My youth is yours

나의 젊음은 네 것



[Verse 2]

What if, what if we start to drive?

만약, 우리가 운전을 시작한다면?

What if, what if we close our eyes?

만약, 만약 우리가 눈을 감는다면?

What if we're speeding through red lights into paradise?

만약 우리가 천국 안으로 빨간 불을 빠르게 달려간다면?

Cause we've no time for getting old

왜냐면 우린 늙어가기 위한 시간이 없어

Mortal body; timeless souls

영원하지 않은 육체; 변치않는 영혼들

Cross your fingers, here we go

행운을 빌어, 시작이야


[Pre-Chorus]

And when the lights start flashing like a photobooth

그리고 포토부스처럼 빛들이 번쩍이기 시작할 때

And the stars exploding, we’ll be fireproof

그리고 폭발 별, 우린 불에 견딜거야


[Chorus]

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

Trippin' on skies, sippin' waterfalls

하늘 위 몽롱함, 폭포를 홀짝

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

Run away now and forevermore

도망쳐 이제 그리고 영원토록

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

A truth so loud you can't ignore

진실은 아주 커서 넌 무시할 수 없어

My youth, my youth, my youth

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

My youth is yours

나의 젊음은 네 것


[Outro]

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

Trippin' on skies, sippin' waterfalls

하늘 위 몽롱함, 폭포를 홀짝

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

Run away now and forevermore

도망쳐 이제 그리고 영원토록

My youth, my youth is yours

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

A truth so loud you can't ignore

진실은 아주 커서 넌 무시할 수 없어

My youth, my youth, my youth

나의 젊음, 나의 젊음은 네 것

My youth is yours

나의 젊음은 네 것

My youth is yours

나의 젊음은 네 것

My youth is yours

나의 젊음은 네 것


Troye Sivan - YOUTH 가사 해석 듣기 뮤비 트로이 시반

012