본문 바로가기

MUSIC

Justin Bieber - Mark My Words 가사 해석 저스틴 비버 번역 듣기 뮤비

Justin Bieber - Mark My Words 가사 해석 저스틴 비버 번역 듣기 뮤비 




Mark My Words


Mark my words, that's all that I have

내 말 잘 들어, 그게 내가 가진 전부야

Mark my words, give you all I got

내 말 잘 들어, 내가 가진 전부를 줄게

In every way I will

모든 방법으로

You're the only reason why

너는 유일한 이유야

Oh I don't wanna live a lie

오 난 거짓말하고 싶지 않아

Mark my words

내 말 잘 들어

Mark my words

내 말 잘 들어


So you heard it all before

그래서 넌 전에 전부 들었어

Falling in and out of trust

믿음에 빠졌고 빠져나갔지

Trying to rekindle us

우리를 다시 찾으려 해

Only to lose yourself

너 자신을 잃을 뿐

But I won't let me lose you

하지만 난 내가 널 잃게 하지 않을 거야

And I won't let us just fade away

그리고 난 우리가 그냥 사라지게 하지 않을 거야

After all that we've been through

전에 우리는 전부 겪어왔어

I'ma show you more than I ever could say

내가 말할 수 있는 것 이상을 네게 보여줄게


Mark my words, that's all that I have

내 말 잘 들어, 그게 내가 가진 전부야

Mark my words, give you all I got

내 말 잘 들어, 내가 가진 전부를 줄게

In every way I will

모든 방법으로

You're the only reason why

너는 유일한 이유야

Oh I don't wanna live a lie

오 난 거짓말하고 싶지 않아

Mark my words

내 말 잘 들어

Mark my words

내 말 잘 들어






Justin Bieber - Mark My Words Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 저스틴비버