본문 바로가기

MUSIC

Fall Out Boy - Uma Thurman 가사 해석 폴아웃보이 우마서먼 듣기

Fall Out Boy - Uma Thurman 가사 해석 폴아웃보이 우마서먼 듣기 뮤비 Lyrics




Uma Thurman


[Intro]

I can move mountains

나는 산을 옮길 수 있어

I can work a miracle, work a miracle

나는 기적을 행할 수 있어

Oh, oh, keep you like an oath

오, 오, 맹세했듯 너를 지킬 거야

May nothing but death do us part

어쩌면 죽음만이 우리를 가를 수 있어


[Chorus]

She wants to dance like Uma Thurman

그녀는 우마 서먼처럼 춤추기를 원해

Bury me 'til I confess

내가 자백할 때까지 나를 감춰줘

She wants to dance like Uma Thurman

그녀는 우마 서먼처럼 춤추기를 원해

And I can't get you out of my head

그리고 나는 내 머릿속에서 너를 지울 수 없어


[Verse 1]

The stench, the stench of summer sex

여름 섹스의 그 악취

And CK Eternity, oh hell yes

그리고 캘빈 클라인 이터니티 향수

Divide me down to the smallest I can be

내가 될 수 있는 가장 작은 조각으로 나를 나눠줘

Put your, put your v-v-v-venom in me

내 안에 너의 독을 주입해줘


[Pre-Chorus]

I can move mountains

나는 산을 옮길 수 있어

I can work a miracle, work a miracle

나는 기적을 행할 수 있어

Oh, oh, keep you like an oath

오, 오, 맹세했듯 너를 지킬 거야

May nothing but death do us part

어쩌면 죽음만이 우리를 가를 수 있어


[Chorus]

She wants to dance like Uma Thurman

그녀는 우마 서먼처럼 춤추기를 원해

Bury me 'til I confess

내가 자백할 때까지 나를 감춰줘

She wants to dance like Uma Thurman

그녀는 우마 서먼처럼 춤추기를 원해

And I can't get you out of my head

그리고 나는 내 머릿속에서 너를 지울 수 없어



[Verse 2]

The blood, the blood, the blood of the lamb

어린 양의 피

Is worth two lions but here I am

그건 두 마리 사자만큼 가치 있지만 나는 여기 있어

And I slept in last night's clothes and tomorrow's dreams

그리고 나는 지난밤 입은 옷을 입고 잠들어 내일을 꿈꿔

But they're not quite what they seem

하지만 그들은 겉보기와 달라


[Pre-Chorus]

I can move mountains

나는 산을 옮길 수 있어

I can work a miracle, work a miracle

나는 기적을 행할 수 있어

Oh, oh, keep you like an oath

오, 오, 맹세했듯 너를 지킬 거야

May nothing but death do us part

어쩌면 죽음만이 우리를 가를 수 있어


[Bridge]

You'll find your way

너는 네 길을 찾을 거야

And may death find you alive

그리고 죽음이 네 활력을 찾을 수도 있어

Take me down the line

나를 길 저쪽으로 데려가줘

In Gem City we turn the tide

오하이오 데이턴에서 우리는 조류를 전향할 거야

You'll find your way

너는 네 길을 찾을 거야

And may death find you alive

그리고 죽음이 네 활력을 찾을 수도 있어

Take me down the line

나를 길 저쪽으로 데려가줘

In Gem City we turn the tide

오하이오 데이턴에서 우리는 조류를 전향할 거야


[Chorus]

She wants to dance like Uma Thurman

그녀는 우마 서먼처럼 춤추기를 원해

Bury me 'til I confess

내가 자백할 때까지 나를 감춰줘

She wants to dance like Uma Thurman

그녀는 우마 서먼처럼 춤추기를 원해

And I can't get you out of my head

그리고 나는 내 머릿속에서 너를 지울 수 없어


[Outro]

I can move mountains

나는 산을 옮길 수 있어

I can work a miracle, work a miracle

나는 기적을 행할 수 있어

Oh, oh, keep you like an oath

오, 오, 맹세했듯 너를 지킬 거야

May nothing but death do us part

어쩌면 죽음만이 우리를 가를 수 있어

I can move mountains

나는 산을 옮길 수 있어

I can work a miracle, work a miracle

나는 기적을 행할 수 있어

Oh, oh, keep you like an oath

오, 오, 맹세했듯 너를 지킬 거야

May nothing but death do us part

어쩌면 죽음만이 우리를 가를 수 있어

Oh, oh, keep you like an oath

오, 오, 맹세했듯 너를 지킬 거야





Fall Out Boy - Uma Thurman 가사해석 Lyrics 歌詞和訳 뜻