본문 바로가기

MUSIC

Coldplay - Yellow 가사 해석 콜드플레이 옐로우 듣기

Coldplay - Yellow 가사 해석 콜드플레이 옐로우 듣기 뮤비 lyrics 



Yellow


Look at the stars

별들을 봐

Look how they shine for you

그들이 너를 위해 어떻게 빛나는지 봐

And everything you do

그리고 모든 네가 하는 일

Yeah, they were all yellow

그래, 그들은 전부 노란색이었어


I came along

나는 도착했어

I wrote a song for you

나는 너를 위해 노래를 썼어

And all the things you do

그리고 모든 네가 하는 일들

And it was called "Yellow"

그리고 그것은 "노란색"이라고 불렸어


So then I took my turn

그래서 그다음 내 차례가 왔어

Oh what a thing to have done

오 내가 무엇을 했는지

And it was all yellow

그리고 그건 전부 노란색이었어


Your skin

너의 피부

Oh yeah your skin and bones

오 예 너의 피부와 뼈들

Turn into something beautiful

아름다운 무언가로 바뀌어

Do you know

너 아니

You know I love you so

넌 알아 내가 너를 너무나 사랑한다는 걸

You know I love you so

넌 알아 내가 너를 너무나 사랑한다는 걸



I swam across

난 헤엄쳤고 건너가

I jumped to cross for you

난 널 위해 건너가려 점프했어 

Oh what a thing to do

오 내가 무엇을 했는지

'Cause you were all yellow

넌 전부 노란색이었으니까


I drew a line

난 선을 그었어

I drew a line for you

난 너를 위해 선을 그었어

Oh what a thing to do

오 내가 무엇을 했는지

And it was all yellow

그리고 그건 전부 노란색이었어


Your skin

너의 피부

Oh yeah your skin and bones

오 예 너의 피부와 뼈들

Turn into something beautiful

아름다운 무언가로 바뀌어

Do you know

너 아니

For you I'd bleed myself dry

너를 위해 나 스스로를 쥐어짰어

For you I'd bleed myself dry

너를 위해 나 스스로를 쥐어짰어


It's true

그건 진실이야

Look how they shine for you

그들이 너를 위해 어떻게 빛나는지 봐

Look how they shine for you

그들이 너를 위해 어떻게 빛나는지 봐

Look how they shine for

그들이 어떻게 빛나는지

Look how they shine for you

그들이 너를 위해 어떻게 빛나는지 봐

Look how they shine for you

그들이 너를 위해 어떻게 빛나는지 봐

Look how they shine

그들이 어떻게 빛나는지


Look at the stars

별들을 봐

Look how they shine for you

그들이 너를 위해 어떻게 빛나는지 봐

And all the things that you do

그리고 모든 네가 하는 일들을






Coldplay - Yellow 가사 해석 콜드플레이 옐로우 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳