본문 바로가기

MUSIC

Coldplay - All I Can Think About Is You 가사 해석 콜드플레이

Coldplay - All I Can Think About Is You 가사 해석 콜드플레이 



All I Can Think About Is You


One, two, three

하나, 둘, 셋


Fish fell out of water

물고기는 물 밖으로 떨어져

Bird stuck on the ground

새는 땅 위에 부딪혀

Chaos giving orders

혼돈이 명령하고 있어

Everything is upside down

모든 것은 거꾸로

The whole world on a flight path

전 세계 아래는 비행 경로 

I wonder where they'll go, ah

난 그들이 어디 갈지 궁금해, 아

Trouble's on the outside, I know

문제는 외부에 있어, 난 알아


But now, all I can think about is you

하지만 지금, 내가 생각할 수 있는 전부는 너에 대한 것

All I can think about is you

내가 생각할 수 있는 전부는 너에 대한 것

If all that I’m on earth to do

만약 내가 지구 상에서 할 수 있는 전부가 

Is solo, then what a lone poor shoe

혼자가 되는 것이라면, 그럼 한짝의 불쌍한 신발

I want to walk in a two

난 둘이서 걷고 싶어



Go

가자

It's all I can

그것이 내가 할 수 있는 전부

It's all I can

그것이 내가 할 수 있는 전부

It's all I can

그것이 내가 할 수 있는 전부

It's all I can do

그것이 내가 할 수 있는 전부

It's all I can do

그것이 내가 할 수 있는 전부


Everything is falling all around you

모든 것이 네 주위에 떨어지고 있어

It’s all I can do

그것이 내가 할 수 있는 전부

All I can think about is you

내가 생각할 수 있는 전부는 너에 대한 것

It’s all I can

그것이 내가 할 수 있는 전부

All I can think about is you

내가 생각할 수 있는 전부는 너에 대한 것

Love is the only thing left that’s true

사랑은 유일하게 남아있는 것 그것이 진실



Coldplay - All I Can Think About Is You 가사 해석 콜드플레이 歌詞和訳

012