본문 바로가기

MUSIC

Kygo & Imagine Dragons - Born To Be Yours 가사 해석 카이고 이매진 드래곤스

Kygo & Imagine Dragons - Born To Be Yours 가사 해석 카이고 이매진 드래곤스 번역 본 투 비 유어즈 듣기 뮤비



Born To Be Yours 


I know I've given up

내가 포기했다는 것을 알아

A hundred times before

백 년 전에

But I know a miracle

하지만 나는 하나의 기적을 알아

Is not something to ignore

그건 무시할 게 못 돼


You take me for a fool

넌 날 바보로 만들어

You take me for a fool

넌 날 바보로 만들어


[코러스]

I never knew anybody til' I knew you

널 알기 전까지 나는 아무도 몰랐어

I never knew anybody til' I knew you

널 알기 전까지 나는 아무도 몰랐어

And I know when it rains, oh, it pours

그리고 비가 내리면 쏟아진다는 것을 난 알고 있어

And I know I was born to be yours

그리고 난 네 것이 되려고 태어났어

I never knew anybody til' I knew you

널 알기 전까지 나는 아무도 몰랐어 

I never knew anybody til' I knew you

널 알기 전까지 나는 아무도 몰랐어 

And I know when it rains, oh, it pours

그리고 비가 내리면 쏟아진다는 것을 난 알고 있어

And I know I was born to be yours

그리고 난 네 것이 되려고 태어났어



Are you the only one

네가 단 한 명이야?

Lost in the millions?

백만 명 속에서 길 잃은

Or are you my grain of sand

아니면 너는 모래에 나의 알갱이야?

That's blowing in the wind?

바람에 날려가는


[코러스]


[×3]

I was born to be yours

난 네 것이 되려고 태어났어


I was born to be yours

난 너의 것이 되기 위해 태어났어

(I was born)


Oh-woah


Oh-woah (hey)

Born to be yours

네 것이 되려 태어났어

I was born, born, born, born

I was born to be yours

I was born, born, born (hey)

I was born to be yours

I was born, born, born, born (I was born)

I was born to be yours

I was born  





Kygo & Imagine Dragons - Born To Be Yours Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 카이고 이매진드래곤스 본투비유어즈