본문 바로가기

MUSIC

Mason Ramsey - Famous 가사 해석 메이슨 램지 번역

Mason Ramsey - Famous 가사 해석 메이슨 램지 번역 



Famous


Don't get me wrong, it's pretty cool to be on TV

오해하지 마, TV에 나오는 건 꽤 멋져

So all the folks back home can see me

그래서 내 고향 사람들 전부 나를 볼 수 있어

And that I'm livin' it out

그래서 난 밖에서 사는 거야

All the things I used to dream about

모든 게 내가 꿈꿔온 것들

Yeah, it's pretty great, singin' on a stage

그래, 그건 꽤 근사해, 무대 위에서 노래하는 건

Proud 'cause there ain't an empty seat in the place

자랑스러워 그 장소에 빈자리가 없으니까

But, girl, ever since I met you

하지만, 걸, 내가 널 만난 이래

I got a whole new perspective

난 완전히 새로운 시각을 가졌어


If I'm gonna be famous for somethin'

내가 뭔가로 유명해진다면

I wanna be famous for lovin' you

너를 사랑하는 것으로 유명해지고 싶어

If I'm gonna be known around the world

내가 세상에 알려진다면

I wanna because of you, girl

너 때문이고 싶어, 걸

Nothin' wrong with the center of attention

관심의 중심에 서는 데 잘못된 아무것도 없어

Long as I'm with you, I don't mind the pictures

너와 함께하는 동안, 사진은 신경 안 써

If I'm gonna be famous for somethin'

내가 뭔가로 유명해진다면

Girl, I wanna be famous for lovin' you

걸, 너를 사랑하는 것으로 유명해지고 싶어

Famous for lovin' you

너를 사랑하는 것으로 유명하게



Yeah, I hope the first question people ask me

그래, 난 그게 사람들이 내게 묻는 첫 번째 질문이길 바라

Is "How's your girl and how's your family?"

"당신 여자는 잘 지내고 당신 가족은 잘 지내나요?"

I could go on and on and on

난 계속 말할 수도 있어

Talkin' 'bout you for days

너에 대해 며칠 동안

You can bet when I hear, "Congratulations"

내가 들을 때 넌 장담할 수 있어, "축하해"

Want it to be because we made it

우린 성공했기에 그렇게 되길 원해

Another five years

5년 뒤

Best thing I got is right here

내가 가진 최고는 바로 여깄어


If I'm gonna be famous for somethin'

내가 뭔가로 유명해진다면

I wanna be famous for lovin' you

너를 사랑하는 것으로 유명해지고 싶어

If I'm gonna be known around the world

내가 세상에 알려진다면

I wanna because of you, girl

너 때문이고 싶어, 걸

Nothin' wrong with the center of attention

관심의 중심에 서는 데 잘못된 아무것도 없어

Long as I'm with you, I don't mind the pictures

너와 함께하는 동안, 사진은 신경 안 써

If I'm gonna be famous for somethin'

내가 뭔가로 유명해진다면

Girl, I wanna be famous for lovin' you

걸, 너를 사랑하는 것으로 유명해지고 싶어

Ooh, famous for lovin' you

너를 사랑하는 것으로 유명하게

Ooh


If I'm gonna be famous for somethin'

내가 뭔가로 유명해진다면

I wanna be famous for lovin' you

너를 사랑하는 것으로 유명해지고 싶어

If I'm gonna be known around the world

내가 세상에 알려진다면

I wanna because of you, girl

너 때문이고 싶어, 걸

And if I'm gonna go down in history

그리고 내가 역사 속으로 스러진다면

I hope it's all 'cause of you and me

그건 전부 너와 나로 인한 것이길 바라

If I'm gonna be famous for somethin'

내가 뭔가로 유명해진다면

Girl, I wanna be famous for lovin' you

걸, 나는 너를 사랑하는 것으로 유명해지고 싶어

Famous for lovin' you

너를 사랑하는 것으로 유명하게

Famous for lovin' you

너를 사랑하는 것으로 유명하게




Mason Ramsey - Famous Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 메이슨램