본문 바로가기

MUSIC

Beyonce - Halo 가사 해석 비욘세 번역 헤일로

Beyonce - Halo 가사 해석 비욘세 번역 헤일로 듣기 뮤비



Halo

("I Am... Sasha Fierce" album version)


Remember those walls I built?

내가 쌓은 그 벽들 기억해?

Well, baby they're tumbling down

물론, 베이비 그들은 금방 넘어질 것 같아

And they didn't even put up a fight

그리고 그들은 싸움조차 안 했어

They didn't even make a sound

그들은 소리조차 내지 않았어

I found a way to let you in

난 널 들여보내 줄 방법을 찾았어

But, I never really had a doubt

하지만 난 정말 의심의 여지가 없었지

Standing in the light of your halo

네 후광 속에 서있어

I got my angel now

난 이제 나의 천사를 가졌어


It's like I've been awakened

그건 내가 각성한 것만 같아

Every rule I had you breakin'

내가 가졌던 모든 규칙을 너는 깨뜨리고 있어

It's the risk that I'm taking

그건 내가 감당하는 위험이지

I ain't never gonna shut you out!

난 결코 너를 쫓아내지 않겠어


Everywhere I'm looking now

어디서나 난 이제 볼 수 있어

I'm surrounded by your embrace

난 너의 포옹에 둘러싸였어

Baby, I can see your halo

베이비, 난 너의 후광을 볼 수 있어

You know you're my saving grace

네가 나의 가호임을 넌 알아

You're everything I need and more

넌 내가 필요한 모든 것 이상이야

It's written all over your face

네 얼굴 전체에 쓰여있어

Baby, I can feel your halo

베이비, 난 네 후광을 느낄 수 있어

Pray it won't fade away

그게 사라지지 않길 기도해


[코러스]

I can feel your halo, halo, halo

난 너의 후광을 볼 수 있어, 후광, 후광

I can see your halo, halo, halo

난 너의 후광을 볼 수 있어, 후광, 후광

I can feel your halo, halo, halo

난 너의 후광을 볼 수 있어, 후광, 후광

I can see your halo, halo...

난 너의 후광을 볼 수 있어, 후광

Halo, ooh ooh...

후광



Hit me like a ray of sun

태양광선처럼 나를 때려

Burning through my darkest night

나의 가장 어두운 밤 사이로 타오르고 있어

You're the only one that I want

넌 내가 원하는 오직 하나

Think I'm addicted to your light

네 빛에 중독됐나봐

I swore I'd never fall again

결코 다신 빠지지 않겠다고 맹세했어

But this don't even feel like falling

하지만 이건 빠지는 것 같은 느낌조차 아냐

Gravity can't forget to pull me back to the ground again

중력은 다시 나를 땅으로 끌어당기는 것을 잊을 수 없어


And it's like I've been awakened

그리고 그건 내가 각성한 것만 같아

Every rule I had you breakin'

내가 가졌던 모든 규칙을 너는 깨뜨리고 있어

It's the risk that I'm taking

그건 내가 감당하는 위험이지

I ain't never gonna shut you out!

난 결코 너를 쫓아내지 않겠어


Everywhere I'm looking now

어디서나 난 이제 볼 수 있어

I'm surrounded by your embrace

난 너의 포옹에 둘러싸였어

Baby, I can see your halo

베이비, 난 너의 후광을 볼 수 있어

You know you're my saving grace

네가 나의 가호임을 넌 알아

You're everything I need and more

넌 내가 필요한 모든 것 이상이야

It's written all over your face

네 얼굴 전체에 쓰여있어

Baby, I can feel your halo

베이비, 난 네 후광을 느낄 수 있어

Pray it won't fade away

그게 사라지지 않길 기도해


[코러스]×2



Halo, ooh ooh...

Halo, ooh ooh, oh...


Everywhere I'm looking now

어디서나 난 이제 볼 수 있어

I'm surrounded by your embrace

난 너의 포옹에 둘러싸였어

Baby, I can see your halo

베이비, 난 너의 후광을 볼 수 있어

You know you're my saving grace

네가 나의 가호임을 넌 알아

You're everything I need and more

넌 내가 필요한 모든 것 이상이야

It's written all over your face

네 얼굴 전체에 쓰여있어

Baby, I can feel your halo

베이비, 난 네 후광을 느낄 수 있어

Pray it won't fade away

그게 사라지지 않길 기도해


[코러스]×2





Beyonce - Halo 가사해석 비욘세 번역 헤일로 듣기 뮤비 Lyrics 歌詞和訳