본문 바로가기

MUSIC

Paramore - Fake Happy 가사 해석 파라모어 번역

Paramore - Fake Happy 가사 해석 파라모어 번역 페이크 해피 듣기 뮤비



Fake Happy


I love making you believe

난 네가 믿게 만들길 좋아해

What you get is what you see

네가 가진 게 네가 아는 거라고

But I'm so fake happy

하지만 난 너무 거짓된 행복이야

I feel so fake happy

난 너무 거짓된 행복을 느껴

And I bet everybody here

그리고 여깄는 모두

Is just as insincere

진실하지 못하다고 장담해

We're all so fake happy

우리 모두 너무 거짓된 행복이야

And I know fake happy

그리고 난 거짓 행복을 알아


So I've been doing a good job of makin' 'em think

그래서 난 괜찮다고 생각하게끔 잘 해왔어

I'm quite alright, but I hope I don't blink

난 정말 괜찮다고, 하지만 내가 눈도 깜짝 안 하길 바랐지

You see it's easy when I'm stomping on a beat

내가 리듬에 발 구르며 춤출 때 넌 쉽게 봐

But no one sees me when I crawl back underneath

하지만 내가 밑으로 기어들어갈 때 아무도 나를 못 봐


If I smile with my teeth

내가 이를 드러내며 웃는다면

Bet you believe me

넌 날 믿을 거라 장담해

If I smile with my teeth

내가 이를 드러내며 웃는다면

Bet you believe me

넌 날 믿을 거라 장담해


[코러스]

Oh please don't ask me how I've been

오 내가 어떻게 지내는지 묻지 말아줘

Don't make me play pretend

내가 가상 놀이하게 하지 마

Oh no, oh what's the use

오 안 돼, 오 무슨 소용이야

Oh please, I bet everybody here is fake happy too

오 제발, 여깄는 모든 이도 가짜 행복이라고 난 장담해



And if I go out tonight, dress up my fears

그리고 내가 오늘 밤 나간다면, 내 두려움을 차려입겠지

You think I look alright with these mascara tears?

네 생각에 내가 마스카라 눈물 흘리면 괜찮아 보이겠니?

See I'm gonna draw up my lipstick wider than my mouth

봐 내 입보다 넓은 립스틱 바를 거야

And if the lights are low they'll never see me frown

그럼 조명이 낮다면 내가 그들로 하여금 눈살을 찌푸리게 안 하겠지


If I smile with my teeth

내가 이를 드러내며 웃는다면

Bet you believe me

넌 날 믿을 거라 장담해

If I smile with my teeth

내가 이를 드러내며 웃는다면

Bet you believe me

넌 날 믿을 거라 장담해


[코러스]


I know I said that I was doing good and that I'm happy now

알아 난 내가 잘하고 있고 지금 행복하다 말했지

I should've known when things were going good that's when I'd get knocked down

일이 잘 풀릴 때를 알았어야 했는데 그게 내가 허물어질 때였다는 것을


[코러스]


Oh please

오 제발

Oh please

오 제발


Oh please, I bet everybody here is fake happy too

오 제발, 여깄는 모든 이도 가짜 행복이라고 난 장담해


Carlos...

카를로스...



Paramore의 다른 노래

Told You So (2017)

Hard Times (2017)




Paramore - Fake Happy 가사해석 파라모어 번역 페이크해피 듣기 뮤비 Lyrics 歌詞和訳