본문 바로가기

MUSIC

Selena Gomez - Only You 가사 해석 셀레나고메즈 Yazoo

Selena Gomez - Only You 가사 해석 셀레나고메즈 Yazoo




Only You

(originally by Yazoo)


Looking from a window above

위에 있는 창에서 보니

It's like a story of love

그건 사랑이야기같아

Can you hear me?

내 말이 들려?

Came back only yesterday

어제만이 돌아왔어

I'm moving farther away

난 더 멀리 가고 있어

Want you near me

넌 내 곁에 있기를 원하니


All I needed was the love you gave

내가 필요했던 모든 것은 네가 준 사랑이야

All I needed for another day

또 다른 날을 위해 내가 필요했던 모든 것

And all I ever knew

그리고 내가 알았던 모든 것

Only you

오직 너


Sometimes when I think of her name

때로 내가 그녀의 이름을 생각할 때

When it's only a game

그게 단지 게임이라도

And I need you

난 네가 필요해

Listen to the words that you say

네가 하는 말을 듣지

It's getting harder to stay

그건 점점 더 머무르기 힘들게 해

When I see you

내가 너를 볼 때


All I needed was the love you gave

내가 필요했던 모든 것은 네가 준 사랑이야

All I needed for another day

또 다른 날을 위해 내가 필요했던 모든 것

And all I ever knew

그리고 내가 알았던 모든 것

Only you

오직 너

Only you, only you

오직 너, 오직 너 

Only you, only you

오직 너, 오직 너



This is going to take a long time

이건 오랜 시간이 걸릴 거야

And I wonder what's mine

그리고 내 것이 무엇인지 궁금해

Can't take no more (can't take no more)

더 이상 가질 수 없어 (더 이상 가질 수 없어)

Wonder if you'll understand

네가 이해할지 궁금해

It's just the touch of your hand

그건 단지 너의 손길

Behind a closed door

닫힌 문 뒤에


And all I needed was the love you gave

그리고 내가 필요했던 모든 것은 네가 준 사랑이야

All I needed for another day

또 다른 날을 위해 내가 필요했던 모든 것

And all I ever knew

그리고 내가 알았던 모든 것

Only you

오직 너

All I needed was the love you gave

내가 필요했던 모든 것은 네가 준 사랑이야

All I needed for another day

또 다른 날을 위해 내가 필요했던 모든 것

And all I ever knew

그리고 내가 알았던 모든 것

Only you

오직 너


Only you 

오직 너



Selena Gomez - Only You 가사 해석 셀레나고메즈 Yazoo 歌詞和訳

012