본문 바로가기

MUSIC/OLD POP

love me tender 가사 해석 엘비스 프레슬리 Elvis Presley

love me tender 가사 해석 엘비스 프레슬리 Elvis Presley 




Love Me Tender

(originally by Elvis Presley)

(Norah Jones)


Love me tender, love me sweet

날 부드럽게 사랑해, 날 부드럽게 사랑해

Never let me go

날 보내지마

You have made my life complete

넌 내 인상을 완전하게 만들었어

And I love you so

그리고 난 너를 사랑해 너무나


Love me tender, love me true

날 부드럽게 사랑해, 날 진실로 사랑해

All my dreams fulfill

모든 나의 꿈을 채워

For, my darling I love you

나의 달링 난 너를 사랑해

And I always will

그리고 난 언제나 그럴거야



Love me tender, love me dear

날 부드럽게 사랑해, 날 부드럽게 사랑해

Tell me you are mine

내게 말해 넌 내 거라고

I'll be yours through all the years

난 모든 세월 내내 네 거야

'Till the end of time

시간이 다하도록


Love me tender, love me true

날 부드럽게 사랑해, 날 부드럽게 사랑해

All my dreams fulfill

모든 나의 꿈을 채워

For, my darling I love you

나의 달링 난 너를 사랑해

And I always will

그리고 난 언제나 그럴거야


Love me tender, love me true

날 부드럽게 사랑해, 날 진실되게 사랑해

All my dreams fulfill

모든 나의 꿈을 채워

For, my darling I love you

나의 달링 난 너를 사랑해

And I always will

그리고 난 언제나 그럴거야

Always will 

언제나 그럴거야


love me tender 가사 해석 엘비스 프레슬리 Elvis Presley 

012