본문 바로가기

MUSIC/OLD POP

The Power Of Love 가사 해석 Celine Dion 셀린 디온

The Power Of Love 가사 해석 Celine Dion 셀린 디온 



The Power Of Love


The whispers in the morning

아침 속 속삭임

Of lovers sleeping tight

붙어 자는 연인들의

Are rolling by like thunder now

그들은 지금 천둥처럼 구르고 있어

As I look in your eyes

내가 네 눈동자를 들여다보며


I hold on to your whole body

난 네 몸을 붙잡아

And feel each move you make

그리고 네가 움직일 때마다 느끼지

Your voice is warm and tender

네 목소리는 따뜻하고 부드러워

A love that I could not forsake

사랑 그것을 난 버릴 수 없을 것 같아


[First chorus:]

'Cause I'm your lady

왜냐면 난 네 여자

And you are my man

그리고 넌 내 남자

Whenever you reach for me

네가 내게 닿을 때마다

I'll do all that I can

난 내가 할 수 있는 모든 걸 할거야



Lost is how I'm feeling lying in your arms

잃어버렸어 내가 네 팔에 누워있는 느낌을

When the world outside's too much to take

바깥 세상이 감당하기 힘들 때

That all ends when I'm with you

그건 전부 끝이야 내가 너와 있을 때


Even though there may be times

심지어 어쩌면 여러 시간 그럴지도

It seems I'm far away

내가 멀리 떨어져 보일 때가

Never wonder where I am

내가 어디에 있는지 궁금해하지마

'Cause I am always by your side

왜냐면 난 언제나 네 곁에 있어


[First chorus]

'Cause I'm your lady

왜냐면 난 네 여자

And you are my man

그리고 넌 내 남자

Whenever you reach for me

네가 내게 닿을 때마다

I'll do all that I can

난 내가 할 수 있는 모든 걸 할거야


[Second chorus:]

We're heading for something

우린 뭔가를 향하고 있어

Somewhere I've never been

어딘가 내가 본 적 없는

Sometimes I am frightened

때로 난 두려웠어

But I'm ready to learn

하지만 난 배울 준비가 됐어

Of the power of love

사랑의 힘의


The sound of your heart beating

네 심장 고동 소리

Made it clear suddenly

갑자기 그게 분명해졌어

The feeling that I can't go on

그건 내가 갈 수 없다고 느끼네

Is light years away

먼 광년만큼


[First chorus]

'Cause I'm your lady

왜냐면 난 네 여자

And you are my man

그리고 넌 내 남자

Whenever you reach for me

네가 내게 닿을 때마다

I'll do all that I can

난 내가 할 수 있는 모든 걸 할거야


[Second chorus:]

We're heading for something

우린 뭔가를 향하고 있어

Somewhere I've never been

어딘가 내가 본 적 없는

Sometimes I am frightened

때로 난 두려웠어

But I'm ready to learn

하지만 난 배울 준비가 됐어

Of the power of love

사랑의 힘의


The power of love

사랑의 힘

The power of love

사랑의 힘


Sometimes I am frightened

때로 난 두려웠어

But I'm ready to learn

하지만 난 배울 준비가 됐어

Of the power of love

사랑의 힘의


The power of love

사랑의 힘


As I look in your eyes

내가 네 눈동자를 들여다보며


The power of love 

사랑의 힘


The Power Of Love 가사 해석 Celine Dion 셀린 디온 

012