본문 바로가기

MUSIC

Fly Me To The Moon 원곡 가사 해석 Kaye Ballard

Fly Me To The Moon 원곡 가사 해석 Kaye Ballard




Fly Me To The Moon


Fly me to the moon

나를 달로 날려보내줘

Let me play among the stars

나를 별에 둘러싸여 놀게 해줘 

Let me see what spring is like

봄이 어떠한지 내가 보게 해줘

On a-Jupiter and Mars

목성과 화성의

In other words, hold my hand

다른 말로 하면, 내 손을 잡아

In other words, baby, kiss me

다른 말로 하면, 베이비, 나한테 키스해


Fill my heart with song

내 가슴을 노래로 채워줘

And let me sing for ever more

그리고 내가 늘 노래하게 해줘

You are all I long for

넌 내가 오래도록 위하는 전부

All I worship and adore

내가 숭배하고 흠모하는 전부

In other words, please be true

다른 말로 하면, 부디 진심으로 해줘

In other words, I love you

다른 말로 하면, 난 널 사랑해



Fly me to the moon

나를 달로 날려보내줘

Let me play among the stars

나를 별에 둘러싸여 놀게 해줘 

Let me see what spring is like

봄이 어떠한지 내가 보게 해줘

On a-Jupiter and Mars

목성과 화성의

In other words, hold my hand

다른 말로 하면, 내 손을 잡아

In other words, baby, kiss me

다른 말로 하면, 베이비, 나한테 키스해


Fill my heart with song

내 가슴을 노래로 채워줘

And let me sing for ever more

그리고 내가 늘 노래하게 해줘

You are all I long for

넌 내가 오래도록 위하는 전부

All I worship and adore

내가 숭배하고 흠모하는 전부

In other words, please be true

다른 말로 하면, 부디 진심으로 해줘

In other words, in other words

다른 말로 하면, 다른 말로 하면

I love [3 piano notes] you 

난 널 사랑해


012

Fly Me To The Moon 원곡 가사 해석 Kaye Ballard