본문 바로가기

MUSIC

Proto - Stay free 가사 해석 뮤비 듣기 프로토

Proto - Stay free 가사 해석 뮤비 듣기 프로토 






Stay free

(ft. Djodie)


I quit my job and I want to go

나는 내 일을 그만뒀어 그리고 난 가고싶어

To my goals, without trouble

내 목표들, 문제와 떨어져

My scars are closed and I just wanna love

내 흉터들은 닫혔고 난 그저 사랑하고파

I will never let you down

난 절대 널 실망시키지 않을거야


I just need to see a new landscape

내가 그저 필요한 건 새로운 풍경을 보는 것

I just need to breathe and escape

내가 그저 필요한 건 숨결과 탈출

Everyone has a dream

모두 꿈을 갖고 있어

Like me

나처럼


I will travel in the galaxy

나는 은하 속을 여행할거야

I will kill all my enemies

난 모든 나의 적을 없앨거야

But I'll do anything to stay me

하지만 나를 지키기 위해 뭐든 해야 해

And stay free 

그리고 벗어나

Stay free 

벗어나



I quit my job and I want to go

나는 내 일을 그만뒀어 그리고 난 가고싶어

To my goals, without trouble

내 목표들, 문제와 떨어져

My scars are closed and I just wanna love

내 흉터들은 닫혔고 난 그저 사랑하고파

I will never let you down

난 절대 널 실망시키지 않을거야


I just need to see a new landscape

내가 그저 필요한 건 새로운 풍경을 보는 것

I just need to breathe and escape

내가 그저 필요한 건 숨결과 탈출

Everyone has a dream

모두 꿈을 갖고 있어

Like me

나처럼


I will travel in the galaxy

나는 은하 속을 여행할거야

I will kill all my enemies

난 모든 나의 적을 없앨거야

But I'll do anything to stay me

하지만 나를 지키기 위해 뭐든 해야 해

And stay free 

그리고 벗어나

Stay free 

벗어나


Bye friends, thank you for being there

하지만 친구들, 거기 있어줘서 고마워

You are in my heart forever

넌 내 가슴 속에 영원히

Remember, remember

기억해, 기억해

The life is hard

인생은 고달파


012

Proto - Stay free 가사 해석 뮤비 듣기 프로토