본문 바로가기

MUSIC/OLD POP

Pretty Boy 가사 해석 듣기 뮤비 M2M

Pretty Boy 가사 해석 듣기 뮤비 M2M 






Pretty Boy


I lie awake at night

난 밤 중에 깨서 누워있어

See things in black and white

검은 색과 흰 색 속에 뭔가 보여

I've only got you inside my mind

난 오직 내 마음 속에 널 가졌어

You know you have made me blind

넌 알아 


I lie awake and pray

누워 깬 상태로 기도하지

That you will look my way

네가 날 보게 해달라고

I have all this longing in my heart

난 내 가슴 속에 이걸 오랫동안 가졌어

I knew it right from the start

난 알았어 처음부터 그랬지


Oh my pretty pretty boy I love you

오 나의 귀여운 귀여운 남자 널 사랑해

Like I never ever loved no one before you

예전에 나만큼 너를 사랑한 누구도 없으리만치

Pretty pretty boy of mine

나의 귀여운 귀여운 남자

Just tell me you love me too

그저 내게 말해줘 나도 사랑한다고

Oh my pretty pretty boy

오 나의 귀여운 귀여운 남자

I need you

난 네가 필요해

Oh my pretty pretty boy I do

오 나의 귀여운 귀여운 남자 난 원해

Let me inside

나를 내면으로 인도해

Make me stay right beside you

네 곁에 머물게 해줘



I used to write your name

나는 네 이름을 적었어

And put it in a frame

그리고 액자 속에 넣어뒀지

And sometimes I think I hear you call

그리고 때로 나는 생각했어 내가 너를 부른다고

Right from my bedroom wall

바로 내 침실 벽에서 


You stay a little while

잠깐이라도 머물러

And touch me with your smile

그리고 날 만져 네 미소와 함께

And what can I say to make you mine

그리고 너를 내 것으로 하려면 어떻게 말해야 할까

To reach out for you in time

늦기 전에 닿으려면


Oh my pretty pretty boy I love you

오 나의 귀여운 귀여운 남자 널 사랑해

Like I never ever loved no one before you

예전에 나만큼 너를 사랑한 누구도 없으리만치

Pretty pretty boy of mine

나의 귀여운 귀여운 남자

Just tell me you love me too

그저 내게 말해줘 나도 사랑한다고

Oh my pretty pretty boy

오 나의 귀여운 귀여운 남자

I need you

난 네가 필요해

Oh my pretty pretty boy I do

오 나의 귀여운 귀여운 남자 난 원해

Let me inside

나를 내면으로 인도해

Make me stay right beside you

네 곁에 머물게 해줘


Oh pretty boy

오 귀여운 남자

Say you love me too

나도 사랑한다 말해줘


Oh my pretty pretty boy I love you

오 나의 귀여운 귀여운 남자 널 사랑해

Like I never ever loved no one before you

예전에 나만큼 너를 사랑한 누구도 없으리만치

Pretty pretty boy of mine

나의 귀여운 귀여운 남자

Just tell me you love me too

그저 내게 말해줘 나도 사랑한다고

Oh my pretty pretty boy

오 나의 귀여운 귀여운 남자

I need you

난 네가 필요해

Oh my pretty pretty boy I do

오 나의 귀여운 귀여운 남자 난 원해

Let me inside

나를 내면으로 인도해

Make me stay right beside you

네 곁에 머물게 해줘


Pretty Boy 가사 해석 듣기 뮤비 M2M

012