본문 바로가기

MUSIC

미드나잇 선 OST - Walk with Me 가사 해석 Bella Thorne 번역

미드나잇 선 OST - Walk with Me 가사 해석 Bella Thorne 벨라 손 번역 듣기 



Walk with Me

(Midnight Sun Original Soundtrack)


I wish I could stand on a star

내가 별 위에 설 수 있었다면 얼마나 좋을까

I wish I could be where you are

네가 있는 곳에 있을 수 있었다면 얼마나 좋을까

They say, "don't you ever give up"

그들은 말해, "포기하지 마"

It's so hard to be somethin' when you're not

넌 하지도 않는데 내가 뭔가 하는 건 너무 어려워


[코러스]

But I have walked alone with the stars in the moonlit night

하지만 난 혼자서 달밤에 별들과 걸어갔어

I have walked alone, no one by my side

난 혼자 걸어갔어, 한 명도 내 곁에 없었어

Now I walk with you with my head held high

이제 난 머리를 높이 들고 너와 함께 걸어

In the darkest sky, I feel so alive

가장 어두운 하늘에, 나는 활기를 느껴



Adrift a lonely, little cloud

외로이 표류하는 작은 구름

Above ground where I stand so proud

내가 서 있음이 자랑스러운 지상 

My face glowing loudly through the crowd

군중 사이로 내 얼굴은 화려하게 빛나고 있어

As I walk with the beauty of the night

내가 밤의 아름다움과 함께 걸을 동안


[코러스]


Ooh, ooh, ooh, ooh

Ooh, ooh, ooh


[코러스]