본문 바로가기

MUSIC

미드나잇 선 OST - Warsaw 가사 해석 White Sea 번역

미드나잇 선 OST - Warsaw 가사 해석 White Sea 번역


Warsaw

(Midnight Sun Original Soundtrack)


Hide your babies, I can travel through time

너의 아기들을 숨겨, 시간을 지나 여행할 수 있어

I'm the girl who makes it out alive

난 살아남는 여자야

No love lost for your little childs

너의 작은 아이들에게 적의는 없어

'Cause I'll steal your men

나는 너희의 남자들을 훔칠 테니까

And I'll seduce your wives

그리고 나는 너희의 아내들을 유혹할 거야


[코러스]

I'll drink your wine and I'll slap your wrists

나는 너의 와인을 마시고 경고할 거야

I'll spin your clocks and I'll gut your fish

나는 너의 시계를 돌리고 너의 내장을 꺼낼 거야

I'll fuck you blind and make a run for it

나는 너를 맹인으로 만들고 필사적으로 도망치게 할 거야

Screaming heh oh heh oh heh oh

날카롭게 외치네


Hide your money, I can travel through walls

너의 돈을 숨겨, 난 벽을 지나 다닐 수 있어

Cut me open to bury the wrong

나를 묻을 수 있게 절개해줘

Like a devil cat with endless lives

끝없는 목숨을 가진 고양이 악마처럼

I will steal your men

나는 너희의 남자들을 훔칠 거야

And I'll seduce your wives

그리고 나는 너희의 아내들을 유혹할 거야


[코러스] × 6


Screaming heh oh heh no heh no

날카롭게 외치네





미드나잇 선 OST - Warsaw Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석