본문 바로가기

MUSIC

Passenger - Why Can't I Change 가사 해석 패신저 번역

Passenger - Why Can't I Change 가사 해석 패신저 번역 듣기 뮤비



Why Can't I Change


Why can't I change after all these years?

왜 나는 세월이 흘러도 변할 수 없을까?

Why can't I change my ways?

왜 나는 내 방식을 바꿀 수 없을까?

I find it so strange after all these years

난 세월이 흘러도 아주 이상하게 생각돼

I'm still more or less the same

난 아직도 더 혹은 거의 같아


Wherever I go, whatever I do, whatever I know

내가 어딜 가든, 내가 무엇을 하든, 내가 알든

It just comes and goes so soon

그냥 아주 빨리 오고 갈 뿐

Whatever life brings, whatever song it sings

어떤 삶을 가져다주든, 노래하는 노래가 무엇이든

I'm still whistling the same old tune

난 아직도 같은 오랜 선율을 휘파람 불고 있어


Why can't I change after all these years?

왜 나는 세월이 흘러도 변할 수 없을까?

Why can't I change my ways?

왜 나는 내 방식을 바꿀 수 없을까?

I find it so strange after all these years

난 세월이 흘러도 아주 이상하게 생각돼

I'm still more or less the same

난 아직도 더 혹은 거의 같아



Whoever I'm with, whatever I take, whatever I give

나와 함께인 누구든, 내가 가지는 무엇이든, 내가 주는 무엇이든

I'm still running the same old ways

난 아직도 같은 오랜 선율을 사용하고 있어

Whatever choice I make, whatever road I take

내가 하는 선택이 무엇이든, 내가 택하는 길이 무엇이든

But I still wind up in the same old place

하지만 난 아직도 같은 옛 장소에서 바람을 마무리해


So why, why can't I change (why can't I change) after all these years?

그런데 왜 나는 세월이 흘러도 변할 수 없을까?

Why can't I change my ways? (Why can't I change my ways?)

왜 나는 내 방식을 바꿀 수 없을까?

Oh, I find it so strange after all these years

난 세월이 흘러도 아주 이상하게 생각돼

I'm still more or less the same

난 아직도 더 혹은 거의 같아


I'm more or less the same, yeah, yeah

난 아직도 더 혹은 거의 같아

I'm more or less the same, yeah, yeah

난 아직도 더 혹은 거의 같아





Passenger - Why Can't I Change Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석