본문 바로가기

MUSIC

Passenger - Lanterns 가사 해석 패신저 듣기

Passenger - Lanterns 가사 해석 패신저 듣기 



Lanterns


Be a lantern burning

랜턴이 타오르고 있어

Never gonna go out

밖으로 나가선 안 돼

Oh, the winds are turning

오, 바람이 돌고 있어

Never gonna blow out

불꽃은 꺼지지 않을 거야

I've had a life of learning

난 배움의 삶을 살았어

I know people come and go

사람들이 오가는 것을 알아

Be a lantern burning

랜턴이 타오르고 있어

Your fire burns low

너의 불이 사그라들어



Be my lighthouse shining

내 등대가 빛나

Out on the sea

바다 밖까지

Be my silver lining

나의 밝은 희망이 되어주네

Be my golden key

나의 천국의 열쇠가 되어주네

I've had a life of climbing

나는 등반의 삶을 살았어

Don't let me fall from the trees

나무에서 내가 떨어지지 않게 해줘

Be my lighthouse shining

내 등대가 빛나

When I'm out on the sea

내가 바다 위에 나갈 때





Passenger - Lanterns 가사해석 패신저 듣기 lyrics 歌詞和訳