본문 바로가기

MUSIC

Meghan Trainor - Me Too 가사 해석 듣기

Meghan Trainor - Me Too 가사 해석 듣기

 

 

 

Me too

Who's that sexy thing I see over there?
거기 내 너머로 보이는 섹시한 사람 누구?
That's me, standin' in the mirror
그건 나, 거울에 서 있는
What's that icy thing hangin' 'round my neck?
내 목에 걸려있는 차가운 건 뭐?
That's gold, show me some respect
그건 금, 내게 경의를 보여라

I thank God every day
난 감사해 신에게 날마다
That I woke up feelin' this way
그건 내가 이처럼 느끼며 깨어나는 것
And I can't help lovin' myself
그리고 나 자신을 사랑하는 것을 도울 수 없어
And I don't need nobody else, nuh uh
그리고 난 다른 누구도 필요없어

If I was you, I'd wanna be me too
내가 너였다면, 나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me too
나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me, too
나도 내가 되고 싶었겠지

If I was you, I'd wanna be me too
내가 너였다면, 나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me too
나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me, too
나도 내가 되고 싶었겠지

I walk in like a dime piece
난 다임피스처럼 걸어
I go straight to V.I.P.
난 바로 V.I.P로 가지
I never pay for my drinks
난 마시려고 돈 안내
My entourage behind me
내 뒤에 있는 안투라지(수행단)
My life's a movie, Tom Cruise
내 인생은 영화, 톰 크루즈
So bless me, baby, achoo
나에게 많은 축복, 베이비, 아츄
And even if they tried to
그리고 만약 그들이 노력한다해도
They can't do it like I do
그들은 내가 하듯 못하지

I thank God every day
난 감사해 신에게 날마다
That I woke up feelin' this way
그건 내가 이처럼 느끼며 깨어나는 것
And I can't help lovin' myself
그리고 나 자신을 사랑하는 것을 도울 수 없어
And I don't need nobody else, nuh uh
그리고 난 다른 누구도 필요없어

If I was you, I'd wanna be me too
내가 너였다면, 나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me too
나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me, too
나도 내가 되고 싶었겠지
If I was you, I'd wanna be me too
내가 너였다면, 나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me too
나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me, too
나도 내가 되고 싶었겠지

(Turn the bass up)
(낮은 음 올릴 준비)
Turn the bass up
낮은 음 올릴 준비
(Turn the bass up)
(낮은 음 올릴 준비)
Let's go!
가자!

I thank God every day
난 감사해 신에게 날마다
That I woke up feelin' this way
그건 내가 이처럼 느끼며 깨어나는 것
And I can't help lovin' myself
그리고 나 자신을 사랑하는 것을 도울 수 없어
And I don't need nobody else, nuh uh
그리고 난 다른 누구도 필요없어

If I was you, I'd wanna be me too
내가 너였다면, 나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me too
나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me, too
나도 내가 되고 싶었겠지
If I was you, I'd wanna be me too
내가 너였다면, 나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me too
나도 내가 되고 싶었겠지
I'd wanna be me, too
나도 내가 되고 싶었겠지

 

 

Meghan Trainor 노래 (Meghan Trainor 태그를 눌러보세요)

 

All About That Bass (2014)
NØ(2016)

영어로 한국어로 해석

Meghan Trainor Me Too

Meghan Trainor Me Too

Meghan Trainor Me Too