본문 바로가기

MUSIC

DJ Khaled - I Believe 가사 해석 디제이 칼리드 데미 로바토 번역

DJ Khaled - I Believe 가사 해석 디제이 칼리드 데미 로바토 번역

Wrinkle in Time OST 디즈니 영화 시간의 주름 ost



I Believe 

(Featuring Demi Lovato)


[Intro: Demi Lovato & DJ Khaled]

Ooh, yeah

Another one

또 다른 하나

Ooh, yeah

DJ Khaled

디제이 칼리드


[Vese 1: Demi Lovato]

Some people stand, some people move

어떤 사람들은 서 있어, 어떤 사람들은 움직여

Tough times don't last, but tough people do

힘든 시간이 영원하진 않아, 하지만 굳센 사람들은 행동하지

As long as you've got hope, you'll find your way

네가 희망을 품은 한, 넌 길을 찾을 거야

There's power in the thoughts that you think, there's power in the words you say

네가 생각하는 사고에 힘이 있어, 네가 말하는 단어에 힘이 있어


[Pre-Chorus: Demi Lovato]

Like I can, I can, I will, I will

내가 할 수 있는 것처럼, 난 할 수 있어, 난 할 수 있어, 난 할 거야, 난 할 거야

I am, I am, no fear, no fear

나는, 나는, 두려움 없어, 두려움 없어


[코러스]

Today, I saw a rainbow in the rain

오늘 빗속에서 무지개를 봤어

It told me I can do anything

그건 내가 무엇이든 할 수 있다고 말했어

If I believe, I believe, I believe in me

내가 나를 믿는다면 

I believe, I believe, I believe in me

Ooh, yeah

Ooh



[Verse 2: Demi Lovato]

I got the light, inside of me

난 내면에 빛이 있어

And I've got no choice, but to let it breathe

그리고 난 선택의 여지가 없어, 하지만 그게 나를 숨 쉬게 해

As long as there is love, I can make it anywhere I go

거기에 사랑이 있는 한, 나는 어디든 가서 도착할 수 있어

If I follow my dreams, I'll end up building a yellow brick road

내가 꿈을 따른다면, 난 노란 벽돌길을 짓게 될 거야


[Chorus: Demi Lovato]

Like I can, I can, I will, I will

내가 할 수 있는 것처럼, 난 할 수 있어, 난 할 수 있어, 난 할 거야, 난 할 거야

I am, I am, no fear, no fear

나는, 나는, 두려움 없어, 두려움 없어


[코러스]


[Bridge: Demi Lovato & DJ Khaled]

I'm living my best life

난 최고의 삶을 살고 있어

I am a flower that's blooming, like roses in spring

나는 피어나는 꽃, 봄에 장미처럼

Living my best life

최고의 삶을 살고 있어

I am wearing a crown that's only fit for a queen

나는 오직 여왕에게 어울리는 왕관을 쓰고 있어

I'm glorious, victorious

난 영광스러워, 승리를 거뒀어

A warrior

한 전사

Let's ride

타자


[코러스]



[Interlude: DJ Khaled & Demi Lovato]

When times got hard, I went harder

힘든 시간일 때, 난 더 열심히 했어

Ooh, yeah

The best thing I ever did was believe in me

내가 한 최고의 일은 나를 믿은 것

I believe

난 믿어


[코러스]


[Outro: DJ Khaled]

To succeed, you must believe

성공하려면, 넌 믿어야만 해

We The Best Music

우리 최고의 음악

I believe

난 믿어

Another one

또다른 하나

A Wrinkle In Time

시간의 주름





DJ Khaled - I Believe 가사해석 디제이칼리드 데미 로바토 번역 Lyrics 歌詞和訳 뜻