본문 바로가기

MUSIC

Dua Lipa - Begging 가사 해석 두아리파 번역

Dua Lipa - Begging 가사 해석 두아리파 번역 듣기 뮤비 베깅



Begging


All of these highs

모든 이 높은 것들

And all of these lows

그리고 모든 이 낮은 것들

Don't keep me company

나와 함께 있으려 하지마

I've been breathing you in

나는 너를 호흡해 왔어

And drinking you down

그리고 너를 들이마시고 있어

You're the only remedy

너는 유일한 치료약


Say you're gonna hold my head up

말해 너는 당당해질 거라고

Say you're gonna break my fall

말해 너는 나의 추락을 멈출 거라고

Say you're gonna stay forever

말해 너는 영원히 머물 거라고

Baby, this is all I want

베이비, 이것이 모든 내가 원하는 것


(코러스)

'Cause all my bones

왜냐면 모든 나의 뼈들이

Are begging me to beg for you

네게 간청하길 간청하고 있으니까

Begging me to beg for your love

너의 사랑을 간청하라고 간청하고 있어

Oh, my lungs

오, 나의 두 폐

Are begging me to beg for you

네게 간청하길 간청하고 있으니까

Begging me to beg for your love

너의 사랑을 간청하라고 간청하고 있어

Swear I'm gonna hold your head up

맹세해 너는 당당해질 거라고

Swear I'm gonna break your fall

맹세해 너는 나의 추락을 멈출 거라고

Swear we're gonna last forever

맹세해 너는 영원하리라고

Baby, this is all I want

베이비, 이것이 모든 내가 원하는 것

'Cause all my bones

왜냐면 모든 나의 뼈들이

Are begging me to beg for you

네게 간청하길 간청하고 있으니까

Begging me to beg for your love

너의 사랑을 간청하라고 간청하고 있어



Losing my mind

미쳐가고 있어

Dreaming I'll find

내가 찾게 되는 꿈을 꿔

Another kind of love

또 다른 종류의 사랑을

But this blood in my veins

하지만 내 혈관의 이 피

And the thought of your taste

그리고 네 맛의 생각

No, I can't give it up

난 포기할 수 없어

So look at my face

그러니까 내 얼굴 좀 봐

I'm not running away

난 도망치지 않아


(코러스)


Say you're gonna hold my head up

말해 너는 당당해질 거라고

Say you're gonna break my fall

말해 너는 나의 추락을 멈출 거라고

Say you're gonna stay forever

말해 너는 영원히 머물 거라고

Baby, this is all I want

베이비, 이것이 모든 내가 원하는 것

Swear I'm gonna hold your head up

맹세해 너는 당당해질 거라고

Swear I'm gonna break your fall

맹세해 너는 나의 추락을 멈출 거라고

Swear we're gonna last forever

맹세해 너는 영원하리라고

Baby, this is all I want

베이비, 이것이 모든 내가 원하는 것


'Cause all my bones

왜냐면 모든 나의 뼈들이

Are begging me to beg for you

네게 간청하길 간청하고 있으니까

Begging me to beg for your love

너의 사랑을 간청하라고 간청하고 있어

Oh, my lungs

오, 나의 두 폐

Are begging me to beg for you

네게 간청하길 간청하고 있으니까

Begging me to beg for your love

너의 사랑을 간청하라고 간청하고 있어




Dua Lipa - Begging 가사 해석 두아리파 번역 듣기 뮤비 베깅 Lyrics 歌詞和訳