본문 바로가기

MUSIC

Bruno Mars - When I Was Your Man 가사 해석 브루노 마스

Bruno Mars - When I Was Your Man 가사 해석 브루노 마스 번역 듣기 뮤비 웬 아이 웨즈 유어 맨



When I Was Your Man


Same bed but it feels just a little bit bigger now

같은 침대지만 지금은 좀 더 큰 것 같아

Our song on the radio but it don't sound the same

라디오에서 흘러나오는 우리의 노래, 하지만 같은 소리가 아냐

When our friends talk about you, all it does is just tear me down

우리의 친구들이 너에 대해 이야기하면, 내 가슴을 찢을 뿐

'Cause my heart breaks a little when I hear your name

네 이름이 들리면 내 마음이 아프니까


It all just sounds like oooooh ooh

그 모든 소리들은 이렇게 들릴 뿐

Mmm, too young, too dumb to realize

너무 어려, 너무 바보 같아서 깨닫지 못해


That I should have bought you flowers

너에게 꽃을 사줬어야 했는데

And held your hand

그리고 네 손을 잡고

Should have gave you all my hours

모든 나의 시간을 줘야 했어

When I had the chance

기회가 왔을 때

Take you to every party

모든 파티에 너를 데려다주고

'Cause all you wanted to do was dance

네가 원한 전부는 춤추는 것이었으니까

Now my baby's dancing

이제 나의 베이비는 춤추고 있어

But she's dancing with another man

하지만 그녀는 다른 남자와 춤추고 있어


My pride, my ego, my needs, and my selfish ways

나의 자존심, 나의 자아, 나의 필요, 그리고 나의 이기적인 방식들 

Caused a good, strong woman like you to walk out of my life

너 같은 한 명의 좋은, 강한 여자가 내 인생에서 떠나게 했어

Now I'll never, never get to clean up the mess I made (oh)

이제 나는 결코, 결코 내가 만든 엉망인 사태를 수습하지 못할 거야

And it haunts me every time I close my eyes

그리고 그것은 내가 두 눈을 감을 때마다 나를 괴롭히지



It all just sounds like oooooh ooh

그 모든 소리들은 이렇게 들릴 뿐

Mmm, too young, too dumb to realize

너무 어려, 너무 바보 같아서 깨닫지 못해


That I should have bought you flowers

너에게 꽃을 사줬어야 했는데

And held your hand

그리고 네 손을 잡고

Should have gave you all my hours

모든 나의 시간을 줘야 했어

When I had the chance

기회가 왔을 때

Take you to every party

모든 파티에 너를 데려다주고

'Cause all you wanted to do was dance

네가 원한 전부는 춤추는 것이었으니까

Now my baby's dancing

이제 나의 베이비는 춤추고 있어

But she's dancing with another man

하지만 그녀는 다른 남자와 춤추고 있어


Although it hurts

아프지만

I'll be the first to say that I was wrong

내가 잘못했다는 말을 먼저 할 거야

Oh, I know I'm probably much too late

오, 난 너무 늦었다는 거 알아

To try and apologize for my mistakes

해보겠다고 내 실수를 사과하기엔

But I just want you to know

하지만 네가 알기를 바랄 뿐


I hope he buys you flowers

그가 너에게 꽃들을 사주길

I hope he holds your hand

그가 너의 손을 잡길

Give you all his hours

그의 모든 시간을 너에게 주길

When he has the chance

기회가 생기면

Take you to every party

모든 파티에 너를 데려가고

'Cause I remember how much you loved to dance

난 네가 춤추길 얼마나 좋아했는지 기억하니까

Do all the things I should have done

내가 해야 했을 모든 일들을 해주길

When I was your man

내가 너의 남자였을 때

Do all the things I should have done

내가 해야 했을 모든 일들을 해주길

When I was your man

내가 너의 남자였을 때




Bruno Mars - When I Was Your Man 가사 해석 브루노 마스 번역 듣기 뮤비 웬아이웨즈유어