본문 바로가기

MUSIC

Calvin Harris - My Way 가사 해석 뮤비 켈빈 해리스

Calvin Harris - My Way 가사 해석 뮤비 켈빈 해리스



My Way


Why wait to say, at least I did it my way

왜 말하길 기대하는 거야, 적어도 난 내 방식대로 했어

Lie awake, two faced

잠이 깬 채 누워있어, 위선적인

But in my heart I understand

하지만 내 마음은 이해해

I made my move and it was all about you

내가 만든 나의 움직임 그리고 그건 전부 너에 대한 거였어

Now I feel so far removed

이제 난 느껴 너무 멀리 떨어졌다고


You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어


My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, my way, my way

나의 길, 나의 길, 나의 길



Why wait to say, at least I did it my way

왜 말하길 기대하는 거야, 적어도 난 내 방식대로 했어

Lie awake, two faced

잠이 깬 채 누워있어, 위선적인

But in my heart I understand

하지만 내 마음은 이해해

I made my move and it was all about you

내가 만든 나의 움직임 그리고 그건 전부 너에 대한 거였어

Now I feel so far removed

이제 난 느껴 너무 멀리 떨어졌다고


You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어



My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, my way, my way

나의 길, 나의 길, 나의 길


You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어

You were the one thing in my way

넌 나의 길을 가로막았어


My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길

My way, oh way, oh way, oh way

나의 길, 오 길, 오 길, 오 길 


Calvin Harris - My Way 가사 해석 뮤비 듣기 켈빈 해리스

012