본문 바로가기

MUSIC

맘마미아2 OST - One Of Us 가사 해석 원 오브 어스

맘마미아2 OST - One Of Us 가사 해석 원 오브 어스


One Of Us

(Featuring Dominic Cooper & Amanda Seyfried)

(원곡 아바 ABBA)


They pass me by, all of those great romances

그들은 나를 지나가, 그 모든 위대한 로맨스

It's as if you're robbing me of my rightful chances

내 정당한 기회를 네가 강탈하는 것처럼

My picture clear, everything seemed so easy

내 그림은 또렷해, 모든 것이 아주 쉬워 보였어

And so I dealt you the blow, one of us had to go

그리고 그래서 난 네게 타격을 줬어, 우리 중 하나는 가야 했어

Now it's different, I want you to know...

지금은 달라, 난 네가 알길 원해


One of us is crying, one of us is lying

우리 중 하나는 울고 있어, 우리 중 하나는 누워있어

In her lonely bed

그녀의 외로운 침대에서

Staring at the ceiling

천장을 응시하며

Wishing she was somewhere else instead

그녀가 대신 어딘가 다른 곳에 있었다면 좋았을 텐데 


One of us is lonely, one of us is only

우리 중 하나는 외로워, 우리 중 하나는 오직

Waiting for a call

전화를 기다려

Sorry for himself, feeling stupid, feeling small

그 자신을 동정해, 바보 같다고 느껴, 작아졌다고 느껴

Wishing he had never left at all

그가 떠나지 않았더라면 좋았을 텐데



I saw myself as a concealed attraction

난 스스로 관심을 숨기고 있다는 것을 알았어

I felt you kept me away from the heat and the action

난 네가 압박감과 영향에서 계속 나를 멀리한다고 느꼈어

Just like a child, stubborn and misconceiving

그냥 어린애처럼, 완고해서 오해하고 있어

That's how I started the show, one of us had to go

그게 내가 쇼를 시작한 이유야, 우리 중 하나는 가야 해


Now I've changed and I want you to know

이제 난 변했고 네가 알길 원해


One of us is crying, one of us is lying

우리 중 하나는 울고 있어, 우리 중 하나는 누워있어

In her lonely bed

그녀의 외로운 침대에서

Staring at the ceiling

천장을 응시하며

Wishing she was somewhere else instead

그녀가 대신 어딘가 다른 곳에 있었다면 좋았을 텐데


One of us is lonely, one of us is only

우리 중 하나는 외로워, 우리 중 하나는 오직

Waiting for a call

전화를 기다려

Sorry for herself, feeling stupid, feeling small

그녀 자신을 동정해, 바보 같다고 느껴, 작아졌다고 느껴

Wishing she had never left at all

그녀가 떠나지 않았더라면 좋았을 텐데


Never left at all

떠난 적 없었다면

Staring at the ceiling

천장을 응시하고 있어 

Wishing she was somewhere else instead

그녀가 대신 어딘가 다른 곳에 있었다면 좋았을 텐데


* 맘마미아2 OST 태그를 누르시면 더 많은 곡을 들으실 수 있습니다.




맘마미아2 OST - One Of Us Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 원오브어스