본문 바로가기

MUSIC

맘마미아2 OST - I Wonder 가사 해석 아이 원더

맘마미아2 OST - I Wonder 가사 해석 아이 원더 


I Wonder

Cast Of “Mamma Mia! Here We Go Again”

(Featuring Alexa Davies, Jessica Keenan Wynn & Lily James)


This park and these houses

이 공원과 이 집들

Old streets I have walked

내가 걸은 오랜 거리들

Everything dear, will it be here

친애하는 모든 이, 여기 있을까?

One day when I am returning?

언젠가 내가 돌아올 때

My friends will get married

내 친구들은 결혼할 거야

Have children and homes

아이와 집을 가지겠지

It sounds so nice

그건 아주 좋은 소리야

Well planned and wise

훌륭한 계획이고 현명하지

Never expecting surprises

예상치 못한 놀라움은 절대 없어


I wonder

난 궁금해

It’s frightening

그건 무서워

Leaving now

지금 떠나는 건

Is that the right thing?

그게 옳은 일일까?

I wonder

난 궁금해

It scares me

두려워

But who the hell am I

하지만 대체 난 뭐가 될까?

If I don’t even try?

내가 시도조차 하지 않는다면

I’m not a coward

난 겁쟁이가 아니야

Oh no, I’ll be strong

강해질 거야

One chance in a lifetime

평생에 한 번의 기회

Yes, I will take it

그래, 받아들일 거야

It can’t go wrong

잘못될 수가 없어



My friends are my family

내 친구들은 내 가족이야

This city I love

나의 사랑 이 도시

Buses I’ve missed

내가 놓친 버스들

Boys that I’ve kissed

내가 키스한 남자들

Everything old and familiar

오래되고 친숙한 모든 것


I wonder

난 궁금해

It’s frightening

그건 무서워

Leaving now

지금 떠나는 건

Is that the right thing?

그게 옳은 일일까?

I wonder

난 궁금해

It scares me

두려워

But who the hell am I

하지만 대체 난 뭐가 될까?

If I don’t even try?

내가 시도조차 하지 않는다면

I’m not a coward

난 겁쟁이가 아니야

Oh no, I’ll be strong

강해질 거야

One chance in a lifetime

평생에 한 번의 기회

Yes, I will take it

그래, 받아들일 거야

It can’t go wrong

잘못될 수가 없어


Yes I will take it

그래 난 받아들일 거야

It can’t go wrong

그건 잘못될 수가 없어 


* 맘마미아2 OST 태그를 누르시면 더 많은 곡을 들으실 수 있습니다.




맘마미아2 OST - I Wonder Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 아이원더