본문 바로가기

MUSIC

PREP - Cheapest Flight 가사 해석 번역

PREP - Cheapest Flight 가사 해석 번역 


Cheapest Flight


Back against the wall

벽에 등을 대고서 

There goes the floor beneath my feet

내 발아래 바닥이 있어

A stack of empty crates

빈 상자

Giving out under me

내 아래 널려있지


I'll take one more sleepless night

하루 더 밤샐 거야

Then book the cheapest flight

그다음 제일 저렴한 항공편 예약하지

Buy my head some space to clear

내 머리를 좀 비울 공간을 사

There's no time to cut and run

도망칠 시간 없어

I can't think 'bout what I've done

내가 무엇을 했는지에 대해 생각할 수 없어

To get me here

내가 여기 오려고


Two miles off the ground

지상으로부터 2마일

And no clouds to be seen

그리고 구름은 보이지 않아

Give me some air that's cold and clean

차갑고 깨끗한 공기를 주네

Love can't bring me down

사랑은 나를 끌어내릴 수 없어

When I take myself

내가 나 자신을 데려갈 때

Way out of reach

범위를 벗어나는 길로



Weakest move, but falls

가장 약한 움직임, 하지만 떨어져

But you know this hope is on the side

하지만 이 희망이 곁에 있음을 넌 알아

Tryna split the chain

사슬을 끊으려 해

To numbers that don't divide

나뉘지 않는 수만큼


Take one more sleepless night

하루 더 밤샐 거야

And I'm on the cheapest flight

그리고 제일 저렴한 항공편 타고 있어

Give my head a chance to clear

내 머리를 좀 비울 공간을 주지

There's no time to cut and run

도망칠 시간 없어

I can't think 'bout what I've done

내가 무엇을 했는지에 대해 생각할 수 없어

To get me here

내가 여기 오려고


Two miles off the ground

지상으로부터 2마일

And no clouds to be seen

그리고 구름은 보이지 않아

Give me some air that's cold and clean

차갑고 깨끗한 공기를 주네

Love can't bring me down

사랑은 나를 끌어내릴 수 없어

When I take myself

내가 나 자신을 데려갈 때

Way out of reach

범위를 벗어나는 길로


Two miles off the ground

지상으로부터 2마일

And no clouds to be seen

그리고 구름은 보이지 않아

Give me some air that's cold and clean

차갑고 깨끗한 공기를 주네

Love can't bring me down

사랑은 나를 끌어내릴 수 없어

When I take myself

내가 나 자신을 데려갈 때

Way out of reach

범위를 벗어나는 길로 





PREP - Cheapest Flight 歌詞和訳 뜻 가사해석 가사해석