본문 바로가기

MUSIC

Bea Miller - I Can't Breathe 가사 해석 비 밀러 듣기 뮤비

Bea Miller - I Can't Breathe 가사 해석 비 밀러 듣기 뮤비



I Can't Breathe


Somebody get me a hammer

누가 내게 망치를 줘

Wanna break all the clocks and the mirrors

모든 시계들과 거울들을 깨고 싶어

And go back to a time that was different

그리고 다른 시간으로 돌아갔어

A time when I

내가 있던 때

Didn't feel like there was something missing

거기는 뭔가 잃어버린 것처럼 느껴지지 않았어

Now my body and mind are so distant

지금 나의 몸과 마음은 너무 멀어

Don't know how to escape from this prison

모르겠어 어떻게 이 감옥으로부터 탈출할지


How can I

내가 어떻게 할 수 있을까

Free my mind?

나의 마음을 자유롭게 해주겠어?


Cause I can't breathe

왜냐면 난 숨쉴 수 없으니까

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어


I can't breathe

난 숨쉴 수 없어



How can I live in the moment

어떻게 나는 그 순간 속에 살 수 있을까

When my thoughts never feel like my own and

내 생각이 나 자신처럼 느껴지지 않을 때 그리고

Don't know how to admit that I'm broken

모르겠어 어떻게 내가 부서졌음을 인정해야할지


How can I

내가 어떻게 할 수 있을까

Be alright?

옳게 되려면?


Cause I can't breathe

왜냐면 난 숨쉴 수 없으니까

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어


I can't breathe

난 숨쉴 수 없어


I can't breathe

난 숨쉴 수 없어

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어

I can't breathe

난 숨쉴 수 없어


Bea Miller - I Can't Breathe 가사 해석 비 밀러 듣기 뮤비 歌詞和訳

012