본문 바로가기

MUSIC

Marshmello - Moving On 가사 해석 듣기 뮤비 마시멜로

Marshmello - Moving On 가사 해석 듣기 뮤비 마시멜로



Moving On


[Instrumental]


And when I'm gone, it won't be long 'til I'm

그리고 내가 떠나면, 그건 오래 걸리지 않을거야

I'm coming home, I'm moving on with you

난 집에 돌아와, 난 너와 함께 나아갈거야

And when I'm gone, it won't be long 'til I'm

그리고 내가 떠나면, 그건 오래 걸리지 않을거야

I'm coming home, I'm moving on with you

난 집에 돌아와, 난 너와 함께 나아갈거야


[Instrumental]


And when I'm gone, it won't be long 'til I'm

그리고 내가 떠나면, 그건 오래 걸리지 않을거야

I'm coming home, I'm moving on with you

난 집에 돌아와, 난 너와 함께 나아갈거야

And when I'm gone, it won't be long 'til I'm

그리고 내가 떠나면, 그건 오래 걸리지 않을거야

I'm coming home, I'm moving on with you

난 집에 돌아와, 난 너와 함께 나아갈거야



[Instrumental]


And when I'm gone, it won't be long 'til I'm

그리고 내가 떠나면, 그건 오래 걸리지 않을거야

I'm coming home, I'm moving on with you

난 집에 돌아와, 난 너와 함께 나아갈거야

And when I'm gone, it won't be long 'til I'm

그리고 내가 떠나면, 그건 오래 걸리지 않을거야

I'm coming home, I'm moving on with you

난 집에 돌아와, 난 너와 함께 나아갈거야


Marshmello의 다른 노래

Ritual (2016)


Marshmello - Moving On 가사 해석 듣기 뮤비 마시멜로 歌詞和訳

012