본문 바로가기

MUSIC

HONNE - gone gone gone 가사 해석 혼네 곤 곤 곤 듣기 뮤비 Lyrics

HONNE - gone gone gone 가사 해석 혼네 곤 곤 곤 듣기 뮤비 Lyrics


gone gone gone


Is there anything I can do to be better

내가 나아지기 위해 할 수 있는 일이 있을까

To make you want me more than ever before

네가 그 어느 때보다 더욱 나를 원하게 하려면

I know I haven't been that good lately

난 요즘 그다지 좋지 않았단 걸 알아

And I understand every bit of you hates me

그래서 네가 전적으로 나를 미워하는 걸 이해해


But I didn't know how much I'd miss you, babe

하지만 내가 널 얼마나 그리워할지 몰랐어

And I didn't know how much I'd care

그리고 내가 얼마나 걱정하는지 몰랐어

And I didn't know that I would need you like I do

그리고 내가 하듯 내가 널 필요로 할 줄 몰랐어

Until you were gone gone gone

네가 떠나기 전까진



Everyday hurts like fucks since we broke up

우리가 헤어진 이후로 매일 엄청 아파

It feels like my heart has been ripped out and stamped on the floor

가슴이 찢어지고 바닥에 짓밟힌 것처럼

I've made mistakes I'll live with forever

날 영원히 따라다닐 실수를 저질렀어

I wish we could rewind and start fresh together

우리가 되감아서 같이 새롭게 시작할 수 있다면 좋겠어


'Cause I didn't know how much I'd miss you, babe

내가 널 얼마나 그리워할지 몰랐으니까

But I didn’t know how much I’d cry

하지만 내가 얼마나 울지 몰랐어

And I didn't know that I would love you like I do

그리고 내가 하듯 내가 널 필요로 할 줄 몰랐어

Until you were gone gone gone

네가 떠나기 전까진


Is there anything I can do to be better

내가 나아지기 위해 할 수 있는 일이 있을까

Just name anything I can do

내가 할 수 있는 것 뭐든 말만해

I'll be better much better

난 훨씬 나아질 거야

If you stay forever

네가 영원히 있어준다면