본문 바로가기

MUSIC

Fifth Harmony - Deliver 가사 해석 피프스 하모니 lyrics

Fifth Harmony - Deliver 가사 해석 피프스 하모니 번역 듣기 뮤비 lyrics



Deliver

 

He know I keep it ready on the regular

내가 착실하게 준비되어 있는 것을 그는 알아

So I don't have to get ready, ain't no setting up

그러니까 난 준비할 필요 없어, 세팅하지 않아

When I give it, I make sure I give more than enough, yeah 

내가 이걸 주면, 충분한 것 이상을 준다고 확신해 

He know, he know this, he know, he know this

그는 알아, 그는 이걸 알아, 그는 이걸 알아

No needs for replacements or a warranty

대체나 보증은 필요 없어

And he'll never need another, that's a guarantee

그리고 그는 결코 또 다른 것을 원하지 않을 거야, 장담해

I can overnight this body if that's what you need, yeah

난 하룻밤 동안 이 몸을 가질 수 있어, 만약 그것이 네가 원하는 거라면

He know, he know this, he know, he know this

그는 알아, 그는 이걸 알아, 그는 이걸 알아

 

I never hit or miss, he know I always come through

난 결코 운에 맡기지 않아, 그는 내가 언제나 도착한다는 것을 알아

Show up looking like my photo, keep it full proof

내 사진처럼 완전한 증거를 보여줘

When you call me, know you know just what I'm gon' do, gon' do (what I'm gon' do)

네가 날 부를 때, 내가 하는 일이 뭔지 넌 알잖아

 

Yeah, my baby knows that I deliver

나의 베이비는 내가 간다는 것을 알아 

That's exactly what I'm gon' do, do

틀림없이 내가 하게 될 일이지

Yeah, my baby knows that I deliver

나의 베이비는 내가 간다는 걸 알아 

He know what's coming when I come through, through

그는 내가 도착하면 무슨 일이 생길지 알아

I know you got the message, I deliver

네가 메시지 받았단 걸 알아, 내가 배달한다는

That's exactly what I'm gon' do, do

틀림없이 내가 보낸 거야

Yeah, my baby knows that I deliver

나의 베이비는 내가 간다는 걸 알아

He know what's coming when I come through

그는 내가 도착하면 무슨 일이 생길지 알아

 

 

I ain't even gonna try, it's in my DNA (In my DNA)

난 시도조차 하지 않아, 그건 내 DNA에 있으니까 (내 DNA에)

Always get the job done way too easily (Yeah)

언제나 일을 너무 쉽게 끝내지

I assure you, I back up what's on my resume

너한테 장담하는데, 난 후진해도 다시 내 위치로 돌아와

Yeah, I know you know this, I know you notice

난 네가 안다는 걸 알아, 네가 신경 쓴다는 걸 알아

I, I'm never letting down (I'm never letting you)

나, 난 결코 실망시키지 않아 (난 결코 너를 실망시키지 않아)

I'm all that you heard about

네가 나에 대해 들은 게 전부야

Why? That's why you come around

왜? 그게 네가 돌아오는 이유야

I know you know this, I know you know this

너도 이걸 알잖아, 너도 이걸 알잖아

 

I never hit or miss, he know I always come through(Through)

난 결코 운에 맡기지 않아, 그는 내가 언제나 도착한다는 것을 알아

Show up looking like my photo, keep it full proof (Proof)

내 사진처럼 완전한 증거를 보여줘

When you call me, know you know just what I'm gon' do, gon' do

네가 날 부를 때, 내가 하는 일이 뭔지 넌 알잖아

 

Yeah, my baby knows that I deliver

나의 베이비는 내가 배달한다는 것을 알아 

That's exactly what I'm gon' do, do

틀림없이 내가 하게 될 일이지

Yeah, my baby knows that I deliver

나의 베이비는 내가 배달한다는 걸 알아 

He know what's coming when I come through, through

그는 내가 도착하면 무슨 일이 생길지 알아

I know you got the message, I deliver

네가 메시지 받았단 걸 알아, 내가 간다는

That's exactly what I'm gon' do do (Exactly what I'm gonna do)

틀림없이 내가 보낸 거야 (틀림없이 내가 보낸 거야)

Yeah, my baby knows that I deliver (I deliver, yeah)

나의 베이비는 내가 배달한다는 걸 알아 (내가 가)

He know what's coming when I come through

그는 내가 도착하면 무슨 일이 생길지 알아

 

 

On your doorstep like UPS, won't send it back

네 문간 앞에 UPS[각주:1]처럼, 돌려보낼 수 없어

You're hard to please, just like me and I'll give you that (I'll give you that)

너를 기쁘게 하긴 어려워, 마치 나처럼 그리고 난 그걸 네게 줄 거야 (난 그걸 네게 줄 거야)

I'll give you something that you wanna unpack

네가 꺼내고 싶은 뭔가를 줄 거야

You can say I'm reliable like that (Oh)

넌 내가 그처럼 믿을 수 있다고 말할 수 있어 (오)

 

I never hit or miss, he know I always come through (Through)

난 결코 운에 맡기지 않아, 그는 내가 언제나 도착한다는 것을 알아

Show up looking like my photo, keep it full proof (Proof)

내 사진처럼 완전한 증거를 보여줘

When you call me, know you know just what I'm gon' do, gon' do

네가 날 부를 때, 내가 하는 일이 뭔지 넌 알잖아

 

Yeah, my baby knows that I deliver

나의 베이비는 내가 배달한다는 것을 알아 

That's exactly what I'm gon' do, do

틀림없이 내가 하게 될 일이지

Yeah, my baby knows that I deliver (My baby knows that I deliver)

나의 베이비는 내가 배달한다는 걸 알아 (나의 베이비는 내가 배달한다는 걸 알아)

Know what's coming when I come through, through

내가 도착하면 무슨 일이 생길지 알아

I know you got the message, I deliver

네가 메시지 받았단 걸 알아, 내가 간다는

That's exactly what I'm gon' do do

틀림없이 내가 보낸 거야

Yeah, my baby knows that I deliver (I deliver, yeah, I deliver, yeah)

나의 베이비는 내가 배달한다는 걸 알아 (나의 베이비는 내가 배달한다는 걸 알아)

Know what's coming when I come through

내가 도착하면 무슨 일이 생길지 알아

 

Oh, baby, I deliver, ah

오, 베이비, 난 배달해, 아

Mmmmm, yeah

으음, 예에


Fifth Harmony 피프스하모니 노래 모음

Angel (2017)

Down (2017)

Work from Home (2016)




Fifth Harmony - Deliver 가사 해석 피프스 하모니 번역 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳

  1. 해외택배 전문업체 [본문으로]