본문 바로가기

MUSIC

HRVY - I Wish You Were Here 가사 해석 하비 Lyrics 듣기 뮤비

HRVY - I Wish You Were Here 가사 해석 하비 듣기 뮤비



I Wish You Were Here


I wish you were here

네가 여기 있었다면 좋겠어

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

I'm missing your body let me make it clear

난 네 몸을 놓치고 내가 분명히 깨닫도록 해

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

I, I want you near, I

나는 네가 가까이 있기를 원해


I tried to stay cool about

난 냉정을 잃지 않으려 노력했어

Cause you always seem cool with that

넌 언제나 거기서 냉정해 보였으니까

Why do I try?

왜 나는 애 쓰는 거야?

I Guess I want you to want me

난 네가 나를 원하길 원하나 봐


When I say that I’m cool about it

난 냉정하다고 말할 때

I’m really not cool about it

정말로 냉정한 게 아니야

Why don’t you come on by

왜 너는 오지 않는 거야

Cos I I really want you to want

왜냐면 난 정말로 네가 원하길 원하니까

You know you’re all I think about

넌 내가 생각하는 전부라는 것을 알잖아

Don’t make me say it out loud

내가 소리 내서 말하게 하지 마


Cause all I think about is you-u-u-u

내가 생각하는 전부는 너니까

I wish you were here

네가 여기 있었다면 좋겠어

(oh, I wish you were here)

(오, 네가 여기 있었다면 좋겠어)

Every time you disappear

네가 사라질 때마다


(Every time you disappear)

(네가 사라질 때마다)

I'm missing your body let me make it clear

난 네 몸을 놓치고 내가 분명히 깨닫도록 해

Oh let me make it clear

오 내가 분명히 깨닫도록 해

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

I, I want you near

난 네가 가까이 있기를 원해

I wish you were here

네가 여기 있었다면 좋겠어

Oh I wish you were here

오 네가 여기 있었다면 좋겠어



Taking my t shirt off

내 티셔츠를 벗고

Making this whole world stop

이 온 세상을 멈추고

Up on the table top

테이블 위에 올라가서

Making this kitchen rock

이 부엌을 흔들지


I tried to stay cool about

난 냉정을 잃지 않으려 노력했어

Cause you always seem cool with that

넌 언제나 거기서 냉정해 보였으니까

Why do I try?

왜 나는 애 쓰는 거야?


I Guess I want you to want me

난 네가 나를 원하길 원하나 봐

You know you all I think about

넌 내가 생각하는 전부라는 것을 알잖아

Don’t make me say it out loud

내가 소리 내서 말하게 하지 마

Cause all I think about is you-u-u-u

내가 생각하는 전부는 너니까


I wish you were here

네가 여기 있었으면 좋겠어

Ooh, I wish you were here

네가 여기 있었으면 좋겠어

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

I'm missing your body

난 너의 몸을 놓쳐

Let me make it clear (oh yeah)

내가 분명히 깨닫도록 하지

Oh let me make it clear

오 내가 분명히 깨닫도록 해

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

I I want you near

난 네가 가까이 있기를 원해

I wish you were here

네가 여기 있었으면 좋겠어

Oh I wish you were here

오 네가 여기 있었으면 좋겠어


Is it burning up your ears

그게 네 귀를 화끈거리게 하는 거야?

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

I’m talking about you let me make it clear

난 네가 나를 분명히 깨닫도록 하는 것에 대해 말하고 있어 

Oh let me make it clear

오 내가 분명히 알게 하지

Every time you disappear

네가 사라질 때마다

I I want you near I

네가 가까이 있기를 원해





HRVY - I Wish You Were Here 가사해석 Lyrics 歌詞和訳 뜻