본문 바로가기

MUSIC

Total Ape - Young Gods 가사 해석 토탈 에이프 번역

Total Ape - Young Gods 가사 해석 토탈 에이프 번역 듣기



Total Ape

(전지현 헤라 광고 CF 삽입곡) 


The crown, it's mine

왕관, 내 거야

Yeah you get used to me

그래 넌 내게 익숙해

My crown, my style

나의 왕관, 나의 스타일

I'm locked and loaded

난 잠겼고 돈이 많아

Paid a price for my paradise

나의 낙원을 위한 대가를 지불했어

Yeah, you don't know what it is

그래, 넌 이게 무엇인지 몰라

Ride all night

밤새도록 타도

I can still pay

난 여전히 지불할 수 있지


Money is my mother

돈은 나의 어머니

Power is my father

힘은 나의 아버지

Fall down on your knees

너의 두 무릎을 꿇어

When you see me walk on water

내가 물 위를 걷는 것을 네가 볼 때

Money is my mother

돈은 나의 어머니

Power is my father

힘은 나의 아버지

We're young gods, call the shots

우리는 젊은 신들, 지배하는

Leaders, yeah, we are the

지도자들, 그래, 우리는

Young gods

젊은 신들

Young gods

젊은 신들

Gods

신들

Young gods

젊은 신들



Lick my lips

내 입술을 핥아

I roll and smoke it

난 말아서 피워

Play a game

게임하지

I count my pyramids

나의 피라미드를 세

Rollin' in on the prophecy

돈이 지천이라는 예언

Yeah, you don't know what it is

그래, 넌 그게 뭔지 몰라

Ride all night

밤새도록 타도

I can still pay

난 여전히 지불할 수 있지


Money is my mother

돈은 나의 어머니

Power is my father

힘은 나의 아버지

Fall down on your knees

너의 두 무릎을 꿇어

When you see me walk on water

내가 물 위를 걷는 것을 네가 볼 때

Money is my mother

돈은 나의 어머니

Power is my father

힘은 나의 아버지

We're young gods, call the shots

우리는 젊은 신들, 지배하는

Leaders, yeah, we are the

지도자들, 그래, 우리는

Young gods

젊은 신들

Young gods

젊은 신들

Gods

신들

Money is my mother

돈은 나의 어머니

Power is my father

힘은 나의 아버지

Fall down on your knees

너의 두 무릎을 꿇어

When you see me walk on water

내가 물 위를 걷는 것을 네가 볼 때

Money is my mother

돈은 나의 어머니

Power is my father

힘은 나의 아버지

We're young gods, call the shots

우리는 젊은 신들, 지배하는

Leaders, yeah, we are the

지도자들, 그래, 우리는

Young gods

젊은 신들

Young gods

젊은 신들

Gods

신들

Young gods

젊은 신들

Gods

신들

Young gods

젊은 신들

Gods

신들





Total Ape - Young Gods 가사 해석 토탈에이프 번역 Lyrics 歌詞和訳