본문 바로가기

MUSIC

Alan Walker - The Spectre 가사 해석 알렌워커 번역 lyrics

Alan Walker - The Spectre 가사 해석 알렌워커 번역 스펙터 듣기 뮤비 lyrics




The Spectre[각주:1]


Hello, hello

안녕, 안녕

Can you hear me, as I scream your name

나를 들을 수 있니, 난 네 이름을 외쳐 

Hello, hello

안녕, 안녕

Do you meet me, before I fade away

나를 만나겠니, 내가 사라지기 전에


Is this a place that I call home

내가 집이라고 부르는 곳이 여기인가

To find what I've become

내가 된 것을 찾으러

Walk along the path unknown

낯선 길을 계속 걸어

We live, we love, we lie

우리는 살아, 우리는 사랑해, 우리는 거짓말해


Deep in the dark I don't need the light

어둠 속에서 나는 빛이 필요 없어

There's a ghost inside me

내 안에 유령이 있어

It all belongs to the other side

그것은 모두 저승에 있지

We live, we love, we lie

우리는 살아, 우리는 사랑해, 우리는 거짓말해


(We live, we love, we lie)

(우리는 살아, 우리는 사랑해, 우리는 거짓말해)



Hello, hello

안녕, 안녕

Nice to meet you, voice inside my head

만나서 반가워, 

Hello, hello

안녕, 안녕

I believe you, how can I forget

난 너를 믿어, 어떻게 내가 잊을 수 있겠어


Is this a place that I call home

내가 집이라고 부르는 곳이 여기인가

To find what I've become

내가 된 것을 찾으러

Walk along the path unknown

낯선 길을 계속 걸어

We live, we love, we lie

우리는 살아, 우리는 사랑해, 우리는 거짓말해


Deep in the dark I don't need the light

어둠 속에서 나는 빛이 필요 없어

There's a ghost inside me

내 안에 유령이 있어

It all belongs to the other side

그것은 모두 저승에 있지

We live, we love, we lie

우리는 살아, 우리는 사랑해, 우리는 거짓말해


(We live, we love, we lie)

(우리는 살아, 우리는 사랑해, 우리는 거짓말해)


We live, we love, we lie

우리는 살아, 우리는 사랑해, 우리는 거짓말해






Alan Walker - The Spectre 가사 해석 알렌 워커 번역 스펙터 듣기 뮤비 lyrics 歌詞和訳

  1. 스펙터: 불안[공포](의 원인이 되는 것), 유령 [본문으로]