본문 바로가기

MUSIC

Avicii - Friend Of Mine 가사 해석 아비치 듣기 뮤비

Avicii - Friend Of Mine 가사 해석 아비치 lyrics 듣기 뮤비 




Friend Of Mine

(ft. Vargas & Lagola)


Hey

헤이

Do you remember we said, "Hello"?

우리가 "안녕"이라고 말한 것, 기억해?

And you asked me about my Levi's T-shirt

그리고 넌 내 리바이스 티셔츠에 대해 물어봤어

Said, "You are a friend of mine"

말했지, "너는 나의 친구야"

My, oh my

나의 , 오 나의

You must have saved me about a thousand times

너는 틀림없이 나를 천번 구했어

I wouldn't be the one I am today

나는 오늘의 내가 아니었을 거야

If you hadn't been a friend of mine

네가 내 친구로 있지 않았다면


I ain't misbehaving

나는 비행을 저지르지 않아

I'm just telling you the truth

난 너에게 진실만을 말하고 있어

Take my love for granted

내 사랑을 인정해줘

Yeah, I'll give it all to you

그래, 난 네게 그 전부를 줄 거야

Made me count for something

내가 헤아리게 해

Yeah, I feel it in my heart

그래, 난 가슴 속에서 느껴

God only knows what I'd have been if you hadn't been

네가 없었다면 내 존재는 신만이 알았겠지


A friend of mine

나의 친구



Hey (Hey, hey, hey, hey)

헤이 (헤이, 헤이, 헤이, 헤이)

I haven't seen you around since high school

난 고등학교 시절부터 주위에서 너를 못 봤어

How you doin', do you still remember me?

어떻게 지내, 아직 나 기억해?

Are you still a friend of mine?

넌 아직 내 친구야?

(Guess you're still a friend of mine)

(넌 여전히 내 친구일 거야)

(Guess you're still a friend of mine)

(넌 여전히 내 친구일 거야)

Now I see

이제 알았어

(I see)

(알았어)

Why I get nervous when you look at me

왜 네가 날 보면 긴장되는지

It's like your eyes are trying to tell me something

네 눈이 나에게 뭔가를 말하려 하는 것만 같아서

That you're more than just a friend of mine

그건 네가 그냥 나의 친구 이상이라는 것

(That you're more than just a friend of mine, oh my)

(그건 네가 그냥 나의 친구 이상이라는 것, 오 나의)

 

I ain't misbehaving

나는 비행을 저지르지 않아

I'm just telling you the truth

난 너에게 진실만을 말하고 있어

Take my love for granted

내 사랑을 인정해줘

Yeah, I'll give it all to you

그래, 난 네게 그 전부를 줄 거야

Made me count for something

내가 헤아리게 해

Yeah, I feel it in my heart

그래, 난 가슴 속에서 느껴

God only knows what I'd have been if you hadn't been

네가 없었다면 내 존재는 신만이 알았겠지


A friend of mine

나의 친구






Avicii - Friend Of Mine 가사 해석 아비치 lyrics 듣기 뮤비 歌詞和訳