본문 바로가기

MUSIC

Galantis - Hunter 가사 해석 갈란티스 듣기 헌터

Galantis - Hunter 가사 해석 갈란티스 듣기 헌터



Hunter


I am the hunter, I am the great unknown

나는 이름이 알려지지 않은 훌륭한 사냥꾼

Only my love can conquer

오직 나의 사랑만이 정복할 수 있어

I am the, I am the hunter

나는, 나는 사냥꾼

I am the hunter, into the wild we go

나는 사냥꾼, 야생 속으로 우리는 가

Give up your heart, surrender

네 마음을 넘겨줘, 항복해

'Cause I am the, I am the hunter

왜냐면 나는, 나는 사냥꾼이니까


We've been on this road to a place that one day, we'll know

우린 어느 날 우리가 알게 될 장소로 갈 이 길 위에 있었어

Adventure to the other side

저 세상[각주:1]으로의 모험

Searching high and low for the treasure deep in your soul

네 영혼 안에 있는 보물을 위해 도처에서 찾고 있어

The fortune teller's always right

점쟁이는 언제나 옳아


Got the red eyes in the night

밤 속 붉은 두 눈을 가졌어

Like a panther, outta sight

표범처럼, 시야 밖으로

Gonna sing my battle cry

나의 함성을 노래하겠어

'Cause I am the, I am the, I am the

왜냐면 나는, 나는, 나는


I am the hunter, I am the great unknown

나는 이름이 알려지지 않은 훌륭한 사냥꾼

Only my love can conquer

오직 나의 사랑만이 정복할 수 있어

I am the, I am the hunter

나는, 나는 사냥꾼

I am the hunter, into the wild we go

나는 사냥꾼, 야생 속으로 우리는 가

Give up your heart, surrender

네 마음을 넘겨줘, 항복해

'Cause I am the, I am the hunter

왜냐면 나는, 나는 사냥꾼이니까


I am the

나는

I am the, I am the

나는, 나는

I am the

나는

I am the, I am the, I am the, I am the

나는, 나는, 나는, 나는



Strangers wild and free

이방인들 야생과 자유

Through the flames, you're all that I see

불길 사이로, 너는 내가 보는 모든 것

A force you, that you can't deny

너에게 강요, 그것을 넌 부정할 수 없어

Heed my calling

나의 부름에 주의를 기울여

Lock and load, come running to me

잠금과 장전, 내게 한달음에 달려와

Dancing through the midnight

자정까지 춤추네


Got the red eyes in the night

밤 속 붉은 두 눈을 가졌어

Like a panther, outta sight

표범처럼, 시야 밖으로

Gonna sing my battle cry

나의 함성을 노래하겠어

'Cause I am the, I am the, I am the

왜냐면 나는, 나는, 나는


I am the hunter, I am the great unknown

나는 이름이 알려지지 않은 훌륭한 사냥꾼

Only my love can conquer

오직 나의 사랑만이 정복할 수 있어

I am the, I am the hunter

나는, 나는 사냥꾼

I am the hunter, into the wild we go

나는 사냥꾼, 야생 속으로 우리는 가

Give up your heart, surrender

네 마음을 넘겨줘, 항복해

'Cause I am the, I am the hunter

왜냐면 나는, 나는 사냥꾼이니까


I am the

나는

I am the, I am the

나는, 나는

I am the

나는


I am the, I am the, I am the

나는, 나는, 나는

I am the, I am the, I am the hunt-

나는, 나는, 나는 사냥꾼-

I am the, I am the, I am the

나는, 나는, 나는

I am the, I am the, I am the hunt-

나는, 나는, 나는 사냥꾼-

I am-I am, I am-I am, I am-I am

나는-나는, 나는-나는, 나는-나는

Hunter

사냥꾼


Galantis의 다른 노래

No Money (2016)


Galantis - Hunter 가사 해석 갈란티스 듣기 헌터 歌詞和訳

012

  1. other side: 다른 쪽, 반대 쪽. 한국에서 '저 세상'이라고 하듯 종종 저승, 사후 세계를 말하기도 하나 이 노래에선 '미지의 세계'라는 느낌. [본문으로]