본문 바로가기

MUSIC

Rag'n'Bone Man - Skin 가사 해석 래그앤본맨 뮤비

Rag'n'Bone Man - Skin 가사 해석 래그앤본맨 뮤비




Skin


When I heard that sound

내가 그 소리를 들었을 때

When the walls came down

벽이 무너졌을 때

I was thinking about you

너에 대해 생각하고 있었어

About you

너에 대해

When my skin grows old

나의 피부가 늙으면

When my breath runs cold

나의 숨이 식으면

I'll be thinking about you

난 너에 대해 생각할거야

About you

너에 대해


Seconds from my heart

내 가슴으로부터 순간

A bullet from the dark

어둠으로부터 총알

Helpless, I surrender

무력함, 나는 항복

Shackled by your love

너의 사랑은 족쇄를 채웠어

Holding me like this

나를 이렇게 붙잡고 있지

With poison on your lips

너의 입술 위의 독과 함께

Only when it's over

오직 그것이 끝날 때

The silence hits so hard

침묵은 너무 심하게 때리네


'Cause it was almost love, it was almost love

왜냐면 그건 거의 사랑이었으니까, 그건 거의 사랑이었어

It was almost love, it was almost love

그건 거의 사랑이었어, 그건 거의 사랑이었어


When I heard that sound

내가 그 소리를 들었을 때

When the walls came down

벽이 무너졌을 때

I was thinking about you

너에 대해 생각하고 있었어

About you

너에 대해

When my skin grows old

나의 피부가 늙으면

When my breath runs cold

나의 숨이 식으면

I'll be thinking about you

난 너에 대해 생각할거야

About you

너에 대해


When I run out of air to breathe

내가 숨쉬기 위해 도망치면

It's your ghost I see

그건 너의 유령을 본거야

I'll be thinking about you, about you

난 너에 대해 생각할거야, 너에 대해...

It was almost love, it was almost...

그건 거의 사랑이었어, 그건 거의...



We bleed ourselves in vain

우리 스스로 헛되이 피를 흘렸지

How tragic is this game?

이 게임은 얼마나 비극적인가?

Turn around, I'm holding on to someone

돌아서서, 난 누군가를 붙잡고 있어

But the love is gone

하지만 사랑은 떠났어

Carrying the load, with wings that feel like stone

중책을 다하네, 돌처럼 느껴지는 날개와 함께

Knowing that we nearly fell so far now

우리가 대체로 지금까지 쓰러져 있었다는 걸 알고 있어

It's hard to tell

그건 말하기 힘들어


Yeah we came so close, it was almost love

그래 우린 너무 가까이 왔어, 그건 거의 사랑이었어

It was almost love, it was almost love

그건 거의 사랑이었어, 그건 거의 사랑이었어


When I heard that sound

내가 그 소리를 들었을 때

When the walls came down

벽이 무너졌을 때

I was thinking about you

너에 대해 생각하고 있었어

About you

너에 대해

When my skin grows old

나의 피부가 늙으면

When my breath runs cold

나의 숨이 식으면

I'll be thinking about you

난 너에 대해 생각할거야

About you

너에 대해


When I run out of air to breathe

내가 숨쉬기 위해 도망치면

It's your ghost I see

그건 너의 유령을 본거야

I'll be thinking about you, about you

난 너에 대해 생각할거야, 너에 대해


While I reached out for your hand

내가 네 손에 손을 뻗었을 때

When the walls were caving in

동굴탐험 안에 벽이 있을 때

When I see you on the other side

내가 너를 반대쪽에서 볼 때

We can try all over again

우리는 다시 한번 시도할 수 있어


When I heard that sound

내가 그 소리를 들었을 때

When the walls came down

벽이 무너졌을 때

I was thinking about you

너에 대해 생각하고 있었어

About you

너에 대해

When my skin grows old

나의 피부가 늙으면

When my breath runs cold

나의 숨이 식으면

I'll be thinking about you

난 너에 대해 생각할거야

About you

너에 대해


When I run out of air to breathe

내가 숨쉬기 위해 도망치면

It's your ghost I see

그건 너의 유령을 본거야

I'll be thinking about you, about you

난 너에 대해 생각할거야, 너에 대해


'Cause it was almost love, it was almost love

왜냐면 그건 거의 사랑이었으니까, 그건 거의 사랑이었어

It was almost love, it was almost love

그건 거의 사랑이었어, 그건 거의 사랑이었어



Rag'n'Bone Man - Skin 가사 해석 래그앤본맨 뮤비 歌詞和訳

01234