본문 바로가기

MUSIC

James Blake - My Willing Heart 가사 해석 제임스 블레이크

James Blake - My Willing Heart 가사 해석 제임스 블레이크




My Willing Heart


The first time your name was used

처음으로 너의 이름이 사용됐을 때

It was beauty and I knew

그것은 아름다움이었고 나는 알고 있었어

Sat in a violet room with some people I saw through

내가 본 몇명의 사람들과 함께 보라색 방에 앉았지

Gathered 'round the television's fire

텔레비전 불빛 주위에 모여들었어

Watching for the people I admired

내가 존경한 사람들을 지켜보며

Outside my world, we're frozen in the mouth

나의 세상 바깥, 우리는 입안이 얼었지

I couldn't let them out

난 그들을 내보낼 수 없었어


When I see my willing heart

내가 나의 열렬한 마음을 볼 때

How will I know?

내가 어떻게 알겠어?

How will I walk slow?

내가 어떻게 천천히 걷겠어?

How will I know?

내가 어떻게 알겠어?

How will I walk slow?

내가 어떻게 천천히 걷겠어?


It's a strange spell that we lust for

그것은 우리가 욕정하는 이상한 주문

Every now and then

때때로

Every now and then

때때로

Every now and then

때때로

Every now and then

때때로


When I see my willing heart

내가 나의 열렬한 마음을 볼 때

How will I know?

내가 어떻게 알겠어?

How will I walk slow?

내가 어떻게 천천히 걷겠어?


It's a strange spell that we watch for

그것은 우리가 욕정하는 이상한 주문

And one I swear I never saw

그리고 하나 난 결코 본 적이 없다고 맹세해

Every now and then

때때로

Every now and then

때때로

Every now and then

때때로



You're still on my screen

넌 여전히 내 화면 위에 있어

Every now and then

때때로

You're still on my screen

넌 여전히 내 화면 위에 있어

Every now and then

때때로

There's a glare from the sun looking safe on you

거기에는 너를 지켜보는 태양으로부터의 눈부심이 있어

Every now and then

때때로


When I see my willing heart

내가 나의 열렬한 마음을 볼 때

How will I know?

내가 어떻게 알겠어?

How will I walk slow?

내가 어떻게 천천히 걷겠어?

How will I know?

내가 어떻게 알겠어?

How will I walk slow?

내가 어떻게 천천히 걷겠어?


It's a strange spell that we watch for

그것은 우리가 욕정하는 이상한 주문

Every now and then

때때로

You're still on my screen

넌 여전히 내 화면 위에 있어

Every now and then

때때로

They must have heard my scream

그들은 나의 비명을 들었음에 틀림없어

Every now and then

때때로

There's a glare from the sun looking safe on you

거기에는 너를 지켜보는 태양으로부터의 눈부심이 있어

Every now and then

때때로


When I see my willing heart

내가 나의 열렬한 마음을 볼 때

How will I know?

내가 어떻게 알겠어?

How will I walk slow?

내가 어떻게 천천히 걷겠어?


James Blake - My Willing Heart 가사 해석 제임스 블레이크 歌詞和訳

012