본문 바로가기

MUSIC

JRY – Pray 가사 해석 50가지 그림자 심연 OST Rooty

JRY – Pray 가사 해석 50가지 그림자 심연 OST



Pray 

(FT. Rooty)


[Verse 1: JRY]

I've been playing with my demons

나는 내 악마와 놀았어

Making troubles for yourself

너 자신을 위해 분쟁들을 만들고 있지

And these days are far from over

그리고 요즘 끝나지 않아

You know I can't help myself

넌 알아 난 나 자신을 도울 수 없어

I love coming for you baby

난 너를 위해 오는 것을 사랑해 베이비

And it's killing me inside

그리고 그게 나의 내부를 죽이고 있어

I've been dying for you baby

난 너를 위해 죽어가고 있어 베이비

Almost every single night

거의 모든 하룻밤


[Pre-Chorus: JRY]

Forget the words I'm saying

내가 하는 말은 잊어버려

I know that I've been cruel

알아 내가 잔인하다는 것을

I pray for peace

난 평화를 위해 기도해

Tell me why don't you

말해봐 왜 넌 안해


[Chorus: Rooty]

Oh I pray

오 나는 기도해

I know that I've been cruel

알아 내가 잔인하다는 것을

Oh I pray

오 나는 기도해

I know that what I do

알아 내가 하는 일을



[Verse 2: JRY]

I've been losing my religion

난 나의 종교를 잃어가고 있어

Making trouble for myself

나 자신을 위해 분쟁을 만들고 있지

And these nights are getting longer

그리고 이 밤은 점점 길어지고 있어

You know I just need your help

넌 알아 난 그저 네 도움이 필요해

I keep running for you baby

난 계속 달리고 있어 너를 위해 베이비

And it's eating me alive

그리고 그건 나를 산 채로 먹고 있어

I'll be dying for you baby

난 너를 위해 죽어갈거야 베이비

'Till you'll bring me back to life

네가 나를 다시 살릴 때까지 


[Pre-Chorus: JRY]

Forget the words I'm saying

내가 하는 말은 잊어버려

I know that I've been cruel

알아 내가 잔인하다는 것을

I pray for peace

난 평화를 위해 기도해

Tell me why don't you

말해봐 왜 넌 안해


[Chorus: Rooty]

Oh I pray

오 나는 기도해

I know that I've been cruel

알아 내가 잔인하다는 것을

Oh I pray

오 나는 기도해

I know that what I do

알아 내가 하는 일을


[Bridge: JRY]

I, wanna throw it all away

나, 그것을 전부 버리고 싶어

For tonight, and the day another day

오늘 밤을 위해, 그리고 하루 또 다른 하루

It's just you and me

그건 그냥 너와 나

And I'm on my knees

그리고 난 무릎꿇고 있어

Would you pray for me

나를 위해 기도해 주겠니

Would you pray pray pray pray

기도해 주겠니 기도 기도 기도


[Chorus: Rooty]

Oh I pray

오 나는 기도해

I know that I've been cruel

알아 내가 잔인하다는 것을

Oh I pray

오 나는 기도해

I know that what I do

알아 내가 하는 일을



JRY – Pray 가사 해석 50가지 그림자 심연 OST Rooty 歌詞和訳

01