본문 바로가기

MUSIC

David Bowie - No Plan 가사 해석 듣기 뮤비 데이비드 보위

David Bowie - No Plan 가사 해석 듣기 뮤비 데이비드 보위



No Plan


[Verse 1]

Here, there's no music here

여기야, 거긴 음악이 없어

I'm lost in streams of sound

난 소리의 줄기 안에서 길을 잃어

Here, am I nowhere now?

여기야, 나는 지금 어디에도 없어?

No plan

무계획

Wherever I may go

내가 어디로 가든지

Just where, just there

그냥 어디로, 그냥 어디로

I am

나는


[Chorus 1]

All of the things that are my life

내 인생의 모든 것들

My desire, my beliefs, my moods

나의 욕망, 나의 신념들, 나의 기분들

Here is my place without a plan

여기 나의 장소는 계획이 없어



[Verse 2]

Here, second avenue

여기야, 2번가

Just out of view

그냥 보이지 않는 곳

Here, is no traffic here?

여기야, 교통체증 없어?

No plan

무계획


[Chorus 2]

All the things that are my life

내 인생의 모든 것들

My moods, my beliefs

나의 기분들, 나의 신념들

My desires, me alone

나의 욕망들, 나는 혼자

Nothing to regret

후회할 것은 없어

This is no place, but here I am

이것은 보잘것없는 곳, 하지만 여기 나는

This is not quite yet

이것은 아직이야


012

David Bowie - No Plan 가사 해석 듣기 뮤비 데이비드 보위