본문 바로가기

MUSIC

Tom Odell - Jealousy 가사 해석 듣기 뮤비 톰 오델

Tom Odell - Jealousy 가사 해석 듣기 뮤비 톰 오델



Jealousy


[Verse 1]

Yesterday was awful, you know what I mean

어제는 끔찍했어, 알지 무슨 뜻인지

Yesterday was awkward, you could probably see

어제는 어색했어, 넌 아마 볼 수 있었겠지

I didn't mean to hold you, or gain your sympathy

난 너를 붙잡거나, 네 동정을 얻으려는 게 아니었어

That's my jea-, my jealousy

그건 내 질투, 나의 질투


[Verse 2]

Yesterday I was stupid and I shouldn't have been

어제 나는 바보같았고 그러지 말아야 했어

Cause yesterday you loved me and I didn't see

왜냐면 어제 넌 나를 사랑했고 나는 못봤어

All this time you had, put up with me

네가 가진 이 모든 시간, 나를 견뎌줬어

My jea-, my jealousy

나의 질투, 나의 질투



[Bridge]

Cause I never believed from the day that I met you

왜냐면 내가 너를 만난 날부터 나는 결코 믿지 않았어

A loser like me could ever get you

나같은 루저가 너를 얻을 수 있으리라고

When we go out I hear people saying, "what's that beautiful girl doing with him"

우리가 나갔을 때 난 사람들이 말하는 것을 듣지, "그와 함께 있는 아름다운 여자는 뭐야"

I'm sorry that I'm sometimes so insecure, with every day

미안해 내가 때때로 너 불안해해서, 매일

I grow a little more sure of your love

난 네 사랑에 대해 조금 더 확신했어


[Verse 3]

But yesterday my worries got the best of me

하지만 어제는 내 걱정들이 최고조였어 

Well, yesterday I'm sorry that I didn't see

좋아, 어제는 미안해 내가 못봐서 

I think you'll go you know, oh eventually

내 생각에 넌 떠날거야 너 알지, 오 결국

My jea-, my jealousy

나의 질투, 나의 질투

My jea-, my jealousy

나의 질투, 나의 질투


[Outro]

Never let me go

나를 떠나보내지 마

I said never let me go

나는 말해 나를 떠나보내지 마


톰 오델의 다른 노래

Silhouette (2016)

Tom Odell - Jealousy 가사 해석 듣기 뮤비 톰 오델

012