본문 바로가기

MUSIC

스타이즈본 OST Look What I Found 가사 해석 A Star Is Born

스타이즈본OST Look What I Found 가사 해석 A Star Is Born



Look What I Found

(Lady Gaga 레이디 가가)


1-2-3

I'm alone in my house

난 내 집에 혼자 있어 

I'm out on the town

난 시내에서 놀고 있어

I'm at the bottom of the bottle

난 술독 바닥에 있어

I've been knockin' 'em down

난 녹초가 됐어


I can't get back up on my feet

난 내 발로 다시 일어설 수 없어

See the lights on the street like stars

별빛 같은 거리의 불빛을 봐

But look what I found

하지만 내가 찾은 것을 봐

Look what I found

내가 찾은 것을 봐

Another piece of my heart

내 마음의 또 다른 조각

Just layin' on the ground

그저 땅 위에 누워 있어


Under the foggy day

안개 낀 날 아래

I’m lookin' for a light

난 빛을 찾고 있어

And my only friend

그리고 내 유일한 친구는

Is workin' tonight

오늘 밤 일하고 있어



I can’t get myself out of bed

스스로 침대에서 일어날 수 없어

Hear these voices in my head like a song

그 목소리가 내 머릿속에서 노래처럼 들려

But look what I found

하지만 내가 찾은 것을 봐

Somebody who loves me

나를 사랑하는 누군가를

Look what I found

내가 찾은 것을 봐

Somebody who'll carry 'round a piece of my heart

내 마음의 한 조각을 들고 다닐 누군가를

Just layin' on the ground

그저 땅 위에 누워 있어


When I met you I was blown to pieces

내가 너를 만났을 때 난 산산이 조각났어

Heart all over the floor

온 방바닥에 심장(마음) 조각이 널렸어

Ever since you put me back together

네가 나를 다시 결합한 이후로

I can’t believe it won’t believe it

난 그것을 믿을 수 없으리라고는 믿을 수 없어

Uh

Look what you found!

내가 찾은 것을 봐!

Yeah baby

그래 베이비

Look what I found

내가 찾은 것을 봐

Someone who'll carry 'round a piece of my heart

내 마음의 한 조각을 들고 다닐 누군가를

Look what I found

내가 찾은 것을 봐

Whoo!

C'mon!

어서!

Look what I found

내가 찾은 것을 봐

Somebody who loves me

나를 사랑하는 누군가를

Look what we found

내가 찾은 것을 봐

Somebody who'll carry 'round a piece of my heart

내 마음의 한 조각을 들고 다닐 누군가를

Heart just layin' on the ground

심장이 바닥 위에 누워 있어


스타이즈본OST 태그를 누르시면 더 많은 관련 노래를 보실 수 있습니다.




스타이즈본 OST Look What I Found 가사해석 Lyrics 歌詞和訳 뜻 레이디가가