본문 바로가기

MUSIC

Lions Head - When I Wake Up 가사 해석 라이언스 헤드 번역

Lions Head - When I Wake Up 가사 해석 라이언스 헤드 번역 듣기 뮤비 



When I Wake Up


I've seen tricks like this before

전에 이런 트릭을 봤어

I've been shaken to the core

난 극심히 흔들려왔어

And I got over it

그리고 그것을 극복했어

I've been busted by the blues

난 지금까지 우울증으로 망가져 있었어

She said you're crazy but I knew

그녀가 말했지 "넌 미쳤어" 하지만 난 알았어

I was crazy 'cause of you

난 너 때문에 미쳤어


We still go ahead

우리는 여전히 나아가

Head up to the bed

침대 쪽으로

And all that's in my head is

그리고 내 머릿속 모든 것이

When I wake up to yawn

하품으로 깰 때

And then I streched my arm

그리고 나서 나는 팔을 뻗었어

Did it do the charm

그건 주술이었지

Hope you're still here when I wake up

내가 깼을 때 여전히 네가 여기 있길 바라

I hope you're here when I wake up

난 내가 깼을 때 여전히 네가 여기 있길 바라

Hope you're still here when I wake up

내가 깼을 때 여전히 네가 여기 있길 바라



We fool around and fall apart

우리는 놀아났고 무너져 내렸어

Yeah we sure perfect the art

그래 우린 정말 완벽한 예술이야

And we get over it

그리고 우리는 그것을 극복해

These busted knees and killer bees

이 무릎 부상과 살인 벌들

They beat the sht right out of me

그들은 직격으로 나를 때렸고

And I got over it

난 극복했어


We still go ahead

우리는 여전히 나아가

Head up to the bed

침대 쪽으로

And all that's in my head is

그리고 내 머릿속 모든 것이

When I wake up to yawn

하품으로 깰 때

And then I streched my arm

그리고 나서 나는 팔을 뻗었어

Did it do the charm

그건 주술이었지

Hope you're still here when I wake up

내가 깼을 때 여전히 네가 여기 있길 바라

I hope you're here when I wake up

난 내가 깼을 때 여전히 네가 여기 있길 바라

I hope you're here when I wake up

내가 깨어나면 네가 여기 있길 바라

I hope you're here when I wake up

내가 깨어나면 네가 여기 있길 바라

Hope you're still here when I wake up

내가 깼을 때 여전히 네가 여기 있길 바라

I hope you're here when I wake up

내가 깨어났을 때 여기 네가 있기를

Hope you're still here when I wake up

내가 깼을 때 여전히 네가 여기 있길 바라




Lions Head - When I Wake Up Lyrics 歌詞和訳 뜻 가사해석 라이언스헤드