본문 바로가기

MUSIC

Lauv - I Like Me Better 가사 해석 lyrics 듣기 뮤비

Lauv - I Like Me Better 가사 해석 듣기 뮤비 lyrics 라우브




I Like Me Better


To be young and in love in New York City

젊을 때 뉴욕에서 사랑에 빠진다는 것

To not know who I am but still know that I'm good long as you're here with me

내가 누군지 몰라도 네가 여기 함께 있는 한 잘 지낸다는 건 여전히 알아

To be drunk and in love in New York City

취하고 뉴욕에서 사랑에 빠진다는 것

Midnight into morning coffee

모닝커피로 이어지는 새벽

Burning through the hours talking

이야기하며 시간을 지나 타오르지


Damn

젠장


I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아

I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아

I knew from the first time, I'd stay for a long time

처음 그 순간부터 알았어, 내가 오래 머무르리란 걸

'Cause I like me better when—

그때의 내가 더 좋으니까—

I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아



I don't know what it is but I got that feeling

이게 뭔지 모르겠지만 느끼고 있어

Waking up in this bed next to you, swear the room—yeah—it got no ceiling

네가 옆에 있는 이 침대에서 일어나, 그 방은—그래—천장이 없다고 맹세해

If we lay, let the day just pass us by

우리가 눕는다면, 그냥 하루가 지나가게 하지

I might get to too much talking, I might have to tell you something

난 아주 많은 이야기를 할지도 몰라, 네게 뭔가를 말해야 할지도 몰라


Damn

젠장


I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아

I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아

I knew from the first time, I'd stay for a long time

처음 그 순간부터 알았어, 내가 오래 머무르리란 걸

'Cause I like me better when—

그때의 내가 더 좋으니까—

I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아


Stay awhile stay awhile

한동안 머물러줘 한동안 머물러줘

Stay here with me

여기 나와 머물러줘

Stay awhile stay awhile, oh

한동안 머물러줘, 오

Stay awhile stay awhile

한동안 머물러줘 한동안 머물러줘

Stay here with me

한동안 머물러줘

Right here with me

바로 여기 나와 함께

Yeah, yeah

예, 예



I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아

(yes, I do, yes, I do, babe)

I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아

I knew from the first time

처음 그 순간부터 알았어

I'd stay for a long time

내가 오래 머무르리란 걸

'Cause I like me better when—

그때의 내가 더 좋으니까—

I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아


I like me, I like me

내가 좋아, 내가 좋아

Look who you made me, made me, oh no

네가 나를 만든 걸 봐, 나를 만든, 오 안돼

Better when

더 나은 때


I like me better when I'm with you

너와 함께일 때의 내가 더 좋아




Lauv - I Like Me Better 가사 해석 lyrics 듣기 뮤비 歌詞和訳